פרטנר הטמיעה מרכזיה על גבי ענן במלון דיוויד אינטרקונטיננטל

מדובר בפתרון כולל, המשלב בין ציוד מתקדם בעולם המרכזיות הטלפוניות, כלי ניהול בזמן אמת ותפעול באמצעות טכנולוגיות ענן ● ההיקף: חצי מיליון שקלים

פרטנר

קבוצת פרטנר סיימה באחרונה פרויקט להטמעת מערכות טלפוניה וציוד קצה של Mitel במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם על פי הערכות, הוא עומד על כחצי מיליון שקלים וכולל, מלבד ההטמעה, מתן שירותים שוטפים ותמיכה.

מדובר בפתרון כולל, המשלב בין ציוד מתקדם בעולם המרכזיות הטלפוניות, כלי ניהול בזמן אמת ותפעול באמצעות טכנולוגיות ענן. זאת, לצד תמיכה מקצועית וליווי המלון על ידי מומחי פרטנר.

המערכת שהוטמעה, Mitel Connected Guest, כוללת מעל ל-1,000 שלוחות, שמשרתות את אורחי המלון, הקבלה ומערך השירות והתפעול. היא פועלת על גבי הענן הווירטואלי של דיוויד אינטרקונטיננטל ומאפשרת גישה דרך המערכת המלונאית (Opera) לממשקים הנדרשים לאורחיו: צ'ק אין, צ'ק אאוט, השכמות, חיוב שיחות ותאים קוליים.

בנוסף, נמסר מפרטנר, המערכת מאפשרת למרכזני המלון גישה נוחה ויעילה למערכות המידע הקיימות, באופן המאפשר ניצול נכון יותר של כלל משאבי המלון.

כחלק מהפרויקט הוטמעה מערכת MiCollab, שמאפשרת חיוג לשלוחות הטלפון של בית המלון, כולל שירות חדרים והקבלה, מכל מכשיר נייד של הלקוח – למשל סלולרי, לפטופ וטאבלט. השילוב בין מערכת הווירטואלית לציוד הקצה יוצר יכולות תפעול ואפשרות להטמעת טכנולוגיות חדשות בכל עת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. dima

    לא יחזיק מעמד הרבה... אין אנשי תמיכה בפרטנר שיודעים לתפעל ולתת שרות למערכת ף. אין יבואן מסודר ונורמלי עם מלאי. עשו את טעות חייהם. עדיף היה להמשיך עם הקורל כי סוס מנצח לא מחליפים בעד בדיחה כזו!

אירועים קרובים