נס תפיץ חבילת ERP של סאפ בענן

החבילה מבוססת על S4/HANA ומיועדת לארגונים בגודל בינוני ומעלה ● היא תוצע, יחד עם מרכיבים נוספים, בתשלום חודשי קבוע מראש

רמי מנחם, ראש תחום SME ו-OEM בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

סאפ (SAP) ישראל הודיעה היום (ג') שנס תפיץ בישראל חבילת ERP בענן על גבי פלטפורמת SAP S/4HANA.

על פי החברות, הלקוחות יקבלו בחבילה את פתרון ה-ERP, כמו גם את מרכיבי הרישוי, היישום, התחזוקה, אירוח בענן ואת שירותי התמיכה על ידי מומחי חטיבת הסאפ של נס. כל זאת יינתן להם בתשלום חודשי קבוע וידוע מראש, עם אפשרות מימון של הפרויקט.

S/4 HANA היא פלטפורמה עסקית דיגיטלית שפועלת על פלטפורמת HANA, המבוססת על טכנולוגיית ה-In-Memory עתירת הביצועים. על פי החברה, הפתרון מחבר בין אנשים, מכשירים, תהליכים עסקיים ורשתות עסקיות בזמן אמת – עובדה המסייעת לארגון לרתום לתועלתו את הפוטנציאל של כלכלת הרשת.

העבודה בסביבת הפתרון מאפשרת מחקר ואנליטיקות של נתונים לצרכי ייעול פנימי ושיפור השיווק ללקוחות. בנוסף, היא מאפשרת מעבר מה-ERP המסורתי לעולמות ה-CRM, הענן והתוכנה כשירות (SaaS).

רמי מנחם, ראש תחום SME ו-OEM בסאפ ישראל, אמר ש-"פתרון ה-ERP שלנו מאפשר לארגונים לממש את הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולמות הלקוח, הספקים וההון האנושי שבתוכם. הוא מאפשר חיבוריות מובנית לחיישנים או לרכיבים אחרים שהוטמעה בהם יכולת האינטרנט של הדברים, ובכך לייעל את תהליך הייצור, כמו גם לשפר את התחזוקה והשירות".

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ בנס. צילום: יח"צ

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ בנס. צילום: יח"צ

"מבחינת הלקוחות, אין צורך בהשקעה ראשונית ובהתעסקות בניהול ובתחזוקת המערכת עם צוות ייעודי לכך. הם זוכים לניהול של מערך המחשוב שלהם, זמינות שירות גבוהה, גמישות תפעולית ומחיר חודשי קבוע", הוסיף.

רפי הופמן, מנהל חטיבת סאפ בנס, ציין ש-"אנחנו משתפים פעולה עם סאפ מזה שנים רבות וגאים להציע פתרון חדשני ויעיל לארגונים בגודל בינוני ומעלה. רבים מאותם ארגונים הטמיעו מערכות ERP שונות שלא מעניקות מענה עסקי הולם לתהליכים העסקיים המהירים הנדרשים כיום. כבר הוכחנו את עצמנו בהטמעות במאות ארגונים, בזכות ההבנה העמוקה בתהליכי הליבה ובדרישות הלקוחות לקיצור טווחי זמן, התייעלות וחסכון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמעון

    מעניין שסאפ מקימה גוף שירותים עסקיים להרוג את כל ספקי הסאפ בישראל ביד אחת ובשניה חותמת עם חברות על בלעדיות של שימוש בענן שלה. תשאלו את עצמכם מה נס מרוויחה מזה ומה סאפ.

אירועים קרובים