שירותי בריאות כללית השיקה שירות להתייעצות עם רופאי ילדים באמצעות שיחות וידיאו אונליין

במסגרת השירות, יוכלו לקוחות הכללית להתייעץ עם רופאים מבית החולים לילדים שניידר בשעות שבהן מרפאות הקופה סגורות ● הייעוץ יתבצע באתר הכללית, או במוקד הטלפוני של הקופה ● השירות פותח על גבי פלטפורמה של חברת ooVoo, ולדברי החברה - הוא ראשון מסוגו בישראל

שירותי בריאות כללית השיקה שירות חדש שמאפשר ללקוחות הקופה להתייעץ, באמצעות שיחת וידיאו באינטרנט, עם רופאים המומחים ברפואת ילדים בשעות שבהן המרפאות סגורות. השירות מבוצע על ידי רופאים מבית החולים לילדים שניידר, על גבי פלטפורמה של חברת ooVoo, המספקת שירות שיחות וידיאו. לדברי החברה, מדובר בשירות ראשון מסוגו בישראל.

השירות נועד לתת מענה ראשוני להורים לילדים עד גיל 18, הזקוקים לייעוץ רפואי דחוף. הוא פותח על ידי ooVoo בשיתוף עם האגף למערכות מידע בכללית. הייעוץ ניתן באמצעות אתר הכללית, או בשיחת טלפון למוקד של הקופה. יצוין, כי מיום השקת השירות, לפני כשבוע, נרשמו מעל ל-1,000 פניות.

דניאל ילין, מנכ"ל ooVoo בישראל, אמר, כי "שיתוף הפעולה שלנו עם שירותי בריאות כללית ייתן מענה אמיתי להתלבטויות ההורים כיצד לטפל במחלת הילד בשעות שבהן המרפאות סגורות". לדבריו, "התשתית שלנו מאפשרת עליה לאוויר בזמן מינימלי, וכן יכולת לנהל אלפי שיחות וידאו בו זמנית".

לדברי ד"ר יוסי בהגון, מנהל הרפואה המקוונת בחטיבת הקהילה של שירותי בריאות כללית, "נתונים בעולם מצביעים על כך שהביקור הווירטואלי עשוי להוות חלופת ייעוץ איכותית בכרבע מכלל הפניות הדחופות לרופא. שירות זה יכול לחסוך, במצבים רבים, להורים ולילד הזמנת ביקור רופא לבית הילד, או נסיעה מיותרת לחדר מיון או למר"מ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים