גולן טלקום הגישה עתירה לבג"ץ נגד נתניהו

החברה מבקשת להוציא צו שיאסור עליו לשמש כשר התקשורת בערר שלה על החלטת המשרד לקנוס אותה ב-31 מיליון שקלים ● טוענת: יש לנתניהו ניגוד עניינים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו. צילום: אור יעקב

גולן טלקום הגישה לפני ימים אחדים עתירה לבג"ץ נגד ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, בדרישה שלא ישמש כשר התקשורת בערר שלה בפני המשרד על החלטתו לקנוס אותה ב-31 מיליון שקלים.

החברה מסתמכת על החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט, שלא לעסוק בענייניה של חברה אחרת – בזק – עקב ניגוד עניינים, שנובע מקשריו האישיים עם שאול אלוביץ', בעל השליטה בה. בזק, יש לציין, היא הבעלים של פלאפון, אחת המתחרות של גולן בשוק הסלולר.

הקנס הוטל על גולן טלקום לאחר שזו הפרה את תנאי הרישיון בכך שפירקה את תשתית הרשת שבנתה. המשרד הטיל את הקנס לאחר זמן רב, שכלל ארכות רבות שנתנה לחברה. גולן ערערה על ההחלטה בטענה כי מדובר באכיפה סלקטיבית, שכן המשרד לא קנס את HOT אלא הלך לקראתה על אף שלא פרסה את הרשת הקווית שלה, ופעל על מנת להגיע איתה להסדר.

גולן טלקום היא אחת החברות מחוללות התחרות בשוק הסלולר והביאה להורדת המחירים בו ממאות לעשרות בודדות של שקלים בחודש. היא עמדה "על המדף" מזה זמן וסלקום אף הודיעה בנובמבר 2015 על רכישתה – עסקה שלא אושרה לבסוף על ידי משרד התקשורת עצמו והממונה על ההגבלים העסקיים. בחודש שעבר פורסם כי גולן טלקום נמכרת לאלקטרה מוצרי צריכה תמורת 350 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים