תמונות של השעון החכם החדש של LG דלפו לרשת

לפי התמונות שחשף evleaks@, השעון יוצע בשתי גרסאות: במסגרת אפורה ובמסגרת זהובה-ורודה, עם רצועות עור בצבע קרם ● כן נחשף שהחברה תדרוש עבור השעון 249 דולר כמחיר התחלתי

הפתעה בלתי צפויה. LG Watch Style של LG. צילום: טוויטר

איוון בלאס, מהמדליפים המובילים בטוויטר (Twitter), הידוע בכינויו evleaks@, חשף השבוע את תמונות הפרסום של אחד השעונים החכמים החדשים ש-LG אמורה להשיק בקרוב, ה-LG Watch Style.

לפי התמונות שבלאס חשף, השעון יוצע בשתי גרסאות: במסגרת אפורה ורצועת עור בצבע קרם, ובמסגרת בצבע זהוב ורוד עם רצועה בצבע קרם. כן נחשף ש-LG  אמורה לדרוש עבור השעון, סכום של 249 דולר כמחיר התחלתי.

המפרט של השעון החדש אמור להיות מסך OLED בגודל 1.2 אינץ' בגודל 360×360 פיקסלים, 512 מגה-בייט זיכרון עבודה עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, עובי של 10.8 מ"מ, תמיכה בבלוטות' 4.1 וב-WiFi, וסוללת 240 מילי-אמפר/שעה.

השעון הזה הוא אחד משניים שאמורה LG להשיק בתחילת החודש הבא. השני יהיה LG Watch Sport שמיועד יותר לספורטאים וגם יכלול חריץ לכרטיס סים עם תמיכה בדור רביעי. שני השעונים אמורים גם להיות הראשונים בהם תשובץ מערכת ההפעלה המעודכנת של גוגל (Ggoole), הלוא היא Android Waer 2.0.

גם המפרט של Sport פחות או יותר ידוע, וכאמור, הוא גדול יותר וחזק יותר מאחיו הקלאסי. מסך POLED בגודל של 1.38 אינץ' וברזולוציה של 480×480 פיקסלים, 768 מגה-בייט זיכרון עבודה עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון, עובי של 14.2 מ"מ, קישוריות נוספת בדמות סים עצמאי כולל תמיכה ב-LTE וכן שבב NFC לצורך תשלומי Android Pay, וסוללת 430 מילי-אמפר/שעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים