רונית רובין, AllCloud: "הענן הוא סופרמרקט של שירותים"

לדברי רובין, מנכ"לית החברה, "מנמ''רים נדרשים להבין כי הענן הוא גורם מעצים ארגונית, הוא זה שמסייע להם לפצוח במסע הדיגיטלי באופן מיטבי"

רונית רובין, מנהלת אזור EMEA ב-AllCloud. צילום: צילום-פרסום

"השאלה שנשאלה בעבר על ידי מנמ"רים, 'למה ענן', חלפה עברה מן העולם. כיום השאלה היא מתי וכיצד להטמיע ענן בצורה המיטבית – שתועיל להיבטים העסקיים של הארגון", כך אמרה רונית רובין, מנכ"לית AllCloud.

רובין דיברה בפתח כנס של החברה, שהתקיים היום (ב') באולם אירועים "שבע" בדרום תל אביב, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

"המגמות הטכנולוגיות בעולם רבות, מפתיעות לעתים, והן מופיעות ומשפיעות בקצב גדול מבעבר. מנמ"רים נדרשים להבין כי הענן הוא גורם מעצים ארגונית, הוא זה שמסייע להם לפצוח במסע הדיגיטלי באופן מיטבי", אמרה רובין.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

"הארגון הפועל דיגיטלית מחובר עם לקוחותיו ועושה עימם את עסקיו  בצורה שונה", הוסיפה רובין. "רק ארגונים שישנו את האופן בו הם פועלים, יצליחו בעולם החדש. נדרש לעשות עסקים בצורה אחרת. בעידן בו אנו חיים, החברות המצליחות הן אלו שנולדו לעולם הדיגיטלי החדש, בענן, דוגמת נטפליקס (Netflix), אובר (Uber), ו-Airbnb – או כאלה ששינו את המודל שלהן ופנו לעבר הענן".

כך, אמרה רובין, "פיליפס (Philips) כבר לא מוכרת מוצרי אלקטרוניקה, היא שינתה את המודל העסקי שלה, וכיום לאחר שהטמיעה מערכת CRM בענן, היא חיה בעולם של ניהול קשריה עם הלקוחות. כשהלקוח קונה מוצר, כל ההיסטוריה של הרכישות הקודמות נפרסת בפניו, לטובת הידוק הקשר העתידי עימו".

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל. צילום: צילום-פרסום

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל. צילום: צילום-פרסום

"בעברי הייתי בארגונים גדולים", אמרה רובין, "חיל הים, כאל ופרטנר. שאלתי את עצמי מה יהיה האתגר המקצועי הבא שלי. לא ידעתי מהו, אבל הייתי בטוחה שהוא יהיה קשור לחזית הטכנולוגיה, כי העולם הולך למקום של מהפכות".

רובין מונתה לתפקיד המנכ"לית בסוף 2016. החברה הוקמה על בסיס איחוד הפעילות של Emind, הפועלת בעולם הענן של אמזון (Amazon Web Services), גוגל (Google Cloud Platform), עם בלאט-לפידות, הפועלת בעולם Salesforce. "אנו חברה המתמחה אך ורק בענן", ציינה רובין, "עם 100 מומחים, יותר מ-1,000 לקוחות, 1,500 פרויקטים ו-10 שנות ניסיון בענן".

באירוע הוכרז על שיתוף פעולה עם זואורה (Zuora), במסגרתו AllCloud תייצג בלעדית את זואורה בישראל. רובין הדגישה כי "חלק גדול מלקוחות AllCloud הם מועמדים טבעיים לשימוש בפלטפורמה של זואורה".

"החברה טבעה את המונח 'כלכלת מנויים', כי העולם עובר שינוי משמעותי – מעולם שבו אנשים לא קונים יותר מוצרים, אלא שירותים במודל מנויים. החברה פועלת באוטומטיזציה של תכניות המנויים והגביה, ויושבת בתפר שבין מערכות ה-CRM וה-ERP של החברות. ככזו, היא מהווה פתרון אידיאלי לחברות ההיי-טק שמתעסקות לא מעט בתמחור מוצרים ושירותים באינטרנט".

אוליביה אלבז, סמנכ''ל Salesforce לאזור מרכז ומזרח אירופה. צילום: צילום-פרסום

אוליביה אלבז, סמנכ"ל Salesforce לאזור מרכז ומזרח אירופה. צילום: צילום-פרסום

"ארגונים רבים כבר עשו את המסע לארגון הדיגיטלי, מסע המבוסס מעבר לענן", סיכמה רובין. "עליהם לרכז את המשאבים והאנרגיה שלהם בניהול העסקים ולא בניהול התשתיות".

"ארגונים נדרשים לעשות את המסע לענן כדי לייעל את התפעול שלהם ולהעמיק את הקשר עם הלקוחות. כפי שנאמר בעבר: 'אף אחד לא מקבל נקודות על שימוש בשרתים (Servers), אלא רק על שירות (Service) למשתמשים'. הענן הוא סופרמרקט של טכנולוגיות, מוצרים ושירותים. היפה הוא שכל אחד יכול לצרוך את הטכנולוגיה בדרך הנוחה לו, מבלי להמציא אותה מאפס".

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל, אמר כי "המנמ"רים נדרשים להיות מעורבים בצמיחה העסקית של הארגונים שלהם, ועליהם לתת פתרונות מבוססים על מידע, ובתקציבים נמוכים. הדרך לממש את האתגר היא לעשות זאת בענן. לכן, עליהם להתרכז בהיבט העסקי – ולא בתשתיות".

אוליביה אלבז, סמנכ"ל Salesforce לאזור מרכז ומזרח אירופה, אמר כי "התחלנו כחברת CRM, אבל אנו מתקדמים, ומשקיעים בחיזוק הפלטפורמה שלנו לעולם השיווק. אנו מסייעים לארגונים להיות יותר חכמים בקשר שלהם עם הלקוחות. עליהם לעשות זאת באמצעות קשר רב-ערוצי וחוצה ערוצים עם הלקוחות, בכל מקום ובכל עת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים