חדש בפרטנר: אפליקציית אבטחת מידע למכשירים ניידים ארגוניים

האפליקציה כוללת מערכת הגנה מבית צ'ק פוינט, ומאפשרת לזהות איומים ומתקפות על המכשירים ולנטרל אותם באופן מיידי

למה הכל כל כך מסובך? צילום אילוסטרציה: BigStock

פרטנר השיקה אפליקציית אבטחת מידע למכשירים ניידים ארגוניים, שכוללת מערכת הגנה מבית צ'ק פוינט (Check Point), ומאפשרת לזהות איומים ומתקפות על המכשירים ולנטרל אותם באופן מיידי. השירות מיועד לכלל הלקוחות ומותאם להפעלה עם כל ספקיות הסלולר והאינטרנט.

מפרטנר נמסר שהשירות פועל באמצעות אפליקציה, שיכולה להיות מותקנת על כל מכשיר סמארטפון, טאבלט או מחשב. על פי החברה, היא מספקת מעטפת הגנה מלאה, שאינה תלויה בחיבור לרשת הסלולרית. כך, המכשיר נשאר מוגן גם בעת גלישה ברשת האינטרנט האלחוטית, בגלישה בחו"ל ובעת חיבור והעברת נתונים וקבצים ממכשירים אחרים, בכפוף לתנאי השירות המלאים.

ההגנה חוסמת מגוון איומים, בהם השתלטות של אפליקציות זדוניות, תוכנות כופר, תוכנות ריגול, מיילים וקבצים נגועים בווירוסים שונים, ומאפשרת איתור והתראה בזמן אמת מפני פרצות במערכת ההפעלה.

זיהוי המכשירים ללא חדירה לפרטיות

השירות מאפשר לבית העסק לנהל את רשת ההגנה באמצעות ממשק ניהול מקוון, שמאפשר לזהות את המכשירים השונים בארגון, ללא גישה לתכנים או פגיעה בפרטיות בעלי המכשיר, ולקבל התראות ופרטים לגבי האיומים בזמן אמת. ההתראה מתקבלת אצל מנהל המערכת וכן אצל המשתמש במכשיר, עם המלצה כיצד לטפל באיום.

יצוין שהשירות משווק על פי מספר הרישיונות שהארגון רוכש, בעלות של החל מ-19.90 שקלים לחודש לרישיון בודד ועד 350 שקלים לחודש ל-20 רישיונות (לא כולל מע"מ).

לי אורון, סמנכ"לית החטיבה העסקית של פרטנר, אמרה כי "מרבית הארגונים מאפשרים לעובדים להשתמש במכשירים חכמים מהבית, בסמארטפונים ובטאבלטים, ולחבר אותם למערכות ארגוניות שונות, כגון שרתי מייל. שיטת BYOD (ר"ת Bring Your Own Device) חושפת את הארגון לסכנות ולאיומים – הן בהיבט של חשיפת מידע סודי של החברה ושל הלקוחות והן בהיבט של חבלה במערכות הארגון, עד כדי שיבוש או אפילו שיתוק. אפליקציית אבטחת המידע הארגוני שהשקנו שומרת על המכשיר ללא קשר לרשת שעליה הוא גולש, סלולרית או אלחוטית, ומאפשרת למנהל אבטחת המידע של הארגון לזהות איומים, ובמידת הצורך גם לנתק את המכשיר הנגוע מהרשת של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים