משרד התקשורת קנס את פרנטר ביותר מ-650 אלף שקלים

אם חויבתם בסכום מפרז, לדעתכם, על ידי החברה, התלוננתם ולא זכיתם במענה ראוי - אתם לא בודדים במערכה ● ספקית שירותי התקשורת קיבלה בשל כך קנס וביקורת קשה מצד משרד התקשורת

פרטנר

משרד התקשורת הטיל קנס בסכום של 659,730 שקלים על פרטנר, מכיוון שפעלה בניגוד להוראות רישיון החברה למתן שירותי סלולר, שעניינן אופן הטיפול בפניות של מנויים שהשיגו בגין חיובים כספיים.

המשרד ביקש לאפשר לצרכן דרך פשוטה לברר מול החברה האם חויב בסכום כדין. לשם כך נקבעו הוראות רישיון מפורטות וברורות בעניין זה, הכוללות בין השאר סעיפים דוגמת – החובה להשיב בכתב למנוי על השגתו; החובה להשיב למנוי בצורה מנומקת; החובה לפרט את אופן חישוב ההחזר או הנימוקים לדחיית ההשגה, בהתאם לעניין; והחובה להשיב למנוי בתוך 21 יום ממועד קבלת ההשגה.

גורמת למנויים עגמת נפש ואף מרפה את ידם

"יודגש", מציין המשרד בהודעתו, "כי פניית מנוי בנושאי חיובי-יתר דורשת לרוב השקעת זמן מצידו, לרבות זמני המתנה ארוכים. קבלת תשובות לא ענייניות גורמת למנויים עגמת נפש ואף מרפה את ידם בכל הנוגע לעמידה על זכויותיהם".

לפי בדיקת משרד התקשורת, החברה הפרה את הוראות רישיונה, והדבר ניכר מפניות ציבור רבות שהתקבלו במשרד בנושא זה. פניות אלה העידו, בין היתר, על היעדר שקיפות, שהייתה עשויה לאפשר למנויים לכלכל את צעדיהם כראוי, בין אם לצורך הוראה להפסקת שירותים שבגינם הם חויבו, או לצורך קבלת החזר כספי במקרים שבהם היו זכאים לכך.

משרד התקשורת מציין בהודעתו כי הוא רואה חשיבות בעידוד הצרכן לעמוד על זכויותיו ולקבל החלטה מושכלת באשר לצריכת שירותי תקשורת.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים