שיא סטרימינג: משתמשי שירותי המוזיקה עלו על משתמשי נטפליקס

בסך הכל נרשמו כ-100.4 מיליון משלמים עבור כלל שירותי המוזיקה, וזאת לעומת 87.8 מיליון משתמשים משלמים שרשומים בנטפליקס ● זה בעיקר מצביע על הגידול המשמעותי של אנשים שמוכנים לשלם עבור תכנים

גרסה חדשה ב-macOS - אחרי יותר משנתיים. Apple Music

סיום 2016 היה גם עד לרישום היסטוריה קטנה. בפעם הראשונה אי פעם עלה מספר המשתמשים המשלמים עבור שירותי הזרמת מוזיקה על זה של שירות הזרמת טלוויזיה ווידיאו אחד ויחיד – נטפליקס (Netflix).

בסך הכל נרשמו כ-100.4 מיליון משלמים עבור כלל שירותי המוזיקה, וזאת לעומת 87.8 מיליון משתמשים משלמים שרשומים בנטפליקס.

זה כמובן מצביע על העוצמה האדירה של נטפליקס, אבל גם על הגידול המשמעותי של אנשים שמוכנים לשלם עבור מה שמציעות חברות כמו Spotify או Apple Music, כשבכלל יש יותר אנשים שמוכנים לשלם עבור תכנים.

עד כמה הצמיחה גדולה? בסיום 2015 נרשמו כ-68 מיליון משלמים לשירותי המוזיקה לעומת כ-70.8 מיליון לנטפליקס, כלומר צמיחה של כ-48% במונחים של שנה לשנה עבור שירותי המוזיקה, כשגם נטלפיקס רושמת קפיצה נאה של 24%.

לפי ההערכות, החלוקה הפנימית של שירותי המוזיקה בתשלום היא Spotify עם 43 מיליון, Apple Music עם 20.9 מליון, Deezer עם 6.9 מיליון, נאפסטר (Napster) עם 4.5 מליון, והשאר מפוזרים בין שירותים אחרים.

וכמובן שאי אפשר להשוות את סך משתמשי שירותי המוזיקה לסך משתמשי שירותי הוידיאו המוזרם, בעיקר אם לוקחים בחשבון של-Prime, פלטפורמת הוידיאו של אמזון (Amazon), יש לבד כ-77 מליון משתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים