המחשב הנעלם של רייזר מתגלה – בידיים הלא נכונות

התפתחות חדשה ומפתיעה בפרשת המחשבים הגנובים של החברה ● בסוף השבוע הופיע אחד המוצרים באתר מכירות יד שנייה סיני, במחיר של לא פחות מ-22 אלף דולר

Project Valarie. צילום: יח"צ

התפתחות חדשה ומפתיעה בפרשת המחשבים הגנובים של רייזר (Razer). כזכור, מנכ"ל החברה העלה לפני כמה ימים פוסט לפייסבוק (Facebook) בו סיפר כי נגנבו ביום האחרון של תערוכת CES שני מחשבי אבטיפוס של Project Valarie, מחשב נייד שמצויד בשלושה מסכי 17.3 אינץ'. הוא אף הציע פרס כספי בסך 25 אלף דולר למי שיציע מידע שיוביל למעצר, זיהוי ומאסר של הגונבים.

אבל בעוד הכיוון הראשוני היה שמדובר בריגול עסקי, בסוף השבוע הופיע אחד המחשבים באתר מכירות יד שנייה סיני, כשמי שהעלה את התמונה דורש תמורת המחשב 150 אלף יואן שהם לא פחות מ-22 אלף דולר.

אם מדובר בהצעה אמיתית, ולא במישהו שמנסה לגזול כספים מאחרים או אחד שרוצה להתעלל קצת ברייזר, הרי המחשבים הצליחו ככל הנראה לחצות את הים מארצות הברית לסין די מהר.

בכלל, הפרסום הזה נראה מוזר מכיוון שברור עכשיו שקל יהיה יותר להגיע למי שהעלה את ההצעה למכירה, ושוב, אם מדובר במשהו אמיתי ככל הנראה – גם להגיע לגנב או לפחות לאחד מהם. ייתכן והוא חשב שלא ישימו לב למחשב מיוחד כזה? הדבר היחיד שאפשר לומר שנראה שהצילום הוא אותנטי.

ככל הנראה זה לא הפרק האחרון בסדרת המציאות המוזרה הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים