פרופ' קרין נהון נבחרה לנשיאת איגוד האינטרנט הישראלי

חברי ועד הארגון בחרו בפרופ' נהון - חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית ● לדבריה, "תפקידו של איגוד האינטרנט הוא להיות אחד משומרי הסף שמגינים על האינטרס הציבורי וחרויות הפרט"

פרופ' קרין נהון

נשיאה חדשה לאיגוד האינטרנט הישראלי: פרופ' קרין נהון, חברת הוועד המנהל של האיגוד, נבחרה על ידו לכהן בתפקיד.

פרופ' נהון היא חוקרת, מרצה ופעילה ציבורית. היא מכהנת כפרופסור חבר במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטת וושינגטון. במסגרת הקריירה האקדמית שלה חיברה פרופ' נהון עשרות מאמרים וספרה Going Viral, שחוקר את התהליך של וירליות המידע והשפעתו על החברה, זכה בפרס האגודה הבינלאומית למדעי המידע, פרס פינקלר ופרס הספר המצטיין של איגוד הספרנים בארצות הברית. תחומי המחקר המרכזיים שלה הם פוליטיקה ומדיניות של מידע ואינטרנט.

יצוין כי פרופ׳ נהון היא קול בולט ציבורית בתחומים הקשורים לאינטרנט ולחברה. בין השאר, היא מייעצת לוועדות בכנסת, מייצגת את ישראל בפורומים בינלאומיים ומכהנת כחברת הוועד המנהל בעמותת ויקימדיה (Wikimedia) ישראל ובתנועה לחופש המידע. היא אחת המתנגדות הבולטות למאגר הביומטרי והביעה את דעתה בנושא לא אחת.

עם כניסתה לתפקיד אמרה פרופ׳ נהון: ״בתקופה שבה הטכנולוגיה והחברה עוברים שינויים מהותיים, האינטרנט הופך להיות אחת מזירות המאבק העיקריות בין מדינות, חברות גלובליות ומקומיות ובעלי עניין אחרים בחברה. תפקידו של איגוד האינטרנט הוא להיות אחד משומרי הסף שמגינים על האינטרס הציבורי וחרויות הפרט. האיגוד ימשיך להקים ולקדם יוזמות מדיניות ציבוריות שמשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה".

איגוד האינטרנט הישראלי מנהל את רישום הדומיינים של אתרים ישראליים ואת מחלף האינטרנט הישראלי, IIX. כמו כן, הוא מקדם יוזמות מדיניות ציבורית שמשפיעות על החיים הדיגיטליים של אזרחי ישראל ותושביה. הוועד המנהל של האיגוד אמון על קביעת המדיניות והאסטרטגיה שלו ועל פיקוח על הפעולות שמבצע צוות העובדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים