"רשת האינטרנט תיפול למשך 24 שעות בשנה הבאה"

את התחזית הקשה הזו צופה ג'יימס קרדר, סגן נשיא ומנמ''ר חברת אבטחת המידע LogRhythm ● "ב-2017 נראה פגיעה גדולה, מתישהו" ● "אם הרשת תושבת - שווקים פיננסיים יצנחו יחד איתה"

להרוס הכל. תמונה: BigStock

"רשת האינטרנט כולה תיפול ותהיה מושבתת למשך 24 שעות במהלך שנת 2017", את התחזית הקשה הזו צופה ג'יימס קרדר, סגן נשיא ומנמ"ר חברת אבטחת המידע LogRhythm.

בראיון לאתר Business Insider שבאוסטרליה, אמר קרדר כי "זו לא תהיה איזו מכשלה טכנית פשוטה, בה אנשים לא יוכלו להעלות את תמונות הסלפי שצילמו לאינסטגרם (Instagram)".

"בשנת 2017, אנחנו נראה פגיעה גדולה, מתישהו, אי שם. אם רשת האינטרנט תושבת ותיפול – אזי שווקים פיננסיים יצנחו יחד איתה", ציין קרדר. "כל הסימנים המקדימים לתחזית הזו הופיעו השנה, עם פושעים שעשו בדיקות, ניסוי כלים, ובחנו את הטילים שברשותם בירי לעבר האוקיינוס".

"ראינו את מתקפת מניעת השירות המבוזרת, DDoS, שהופעלה נגד דיין (Dyn) רק לפני כמה חודשים", הוסיף קרדר. "הם הצליחו להוריד אתרים כמו טוויטר (Twitter) ו-Spotify למשך כמה שעות. כמה שעות לפני כן, ראינו מתקפת DDoS דומה שפגעה בבריאן קרבס (עיתונאי של הוושינגטון פוסט לשעבר, הכותב על אבטחת מידע וסייבר, י.ה.). אלה באמת היו רק בדיקות".

"אם אתה יכול להוכיח שאתה יכול להוריד אתרי ענק ולשבש תעבורה של נתח גדול מהאינטרנט בארצות הברית למשך כמה שעות", סיכם, "אז השבתה של כלל הרשת למשך 24 שעות נראית פתאום די קלה לביצוע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים