קמפיין C3 Tough mudder 2017 למען ילדי גדולים מהחיים – יצא לדרך

מסע ההתרמה השנה יעמוד בסימן מימון קייטנה מיוחדת לילדים החולים בקיץ הקרוב, וכן לבניית גן חלומות חדש בבאר שבע

מימין לשמאל: סיון פולק יהל, מנהלת שיווק וגיוס משאבים בגדולים מהחיים; ליאור שמואלי, מנכ"ל עמותת גדולים מהחיים; אלון כהן, מנכ"ל אוטופונט; נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים; אורן לשם, מנכ"ל דוקומושיין; ד"ר יוני וולף, בעלים ומאמן קרוספיט הזאבים. צילום: פלי הנמר

קמפיין C3 Tough mudder 2017 של קבוצת אנשים ומחשבים וקבוצת אוטופונט (Autofont) למען ילדי עמותת גדולים מהחיים יצא לדרך.

באחרונה נערכה במשרדי אנשים ומחשבים פגישת התנעה של הקמפיין בהשתתפות מנכ"ל העמותה, ליאור שמואלי; מנהלת השיווק וגיוס משאבים סיון פולק יהל; יו"ר ויזם אנשים ומחשבים, פלי הנמר; סמנכ"לית השיווק של אנשים ומחשבים, נטלי גבאי; מנכ"ל אוטופונט וקפטן הנבחרת, אלון כהן; מנכ"ל דוקומושן, אורן לשם; וד"ר יוני וולף, הבעלים של קרוספיט הזאבים ומי שיהיה אמון על אימוני הכח לנבחרת.

בפגישה סוכמו אבני הדרך לקמפיין החדש שיהיה גדול יותר, מרשים יותר ומרגש יותר.

האתגר יבוצע ב-9 ביולי במסגרת הכנס המקצועי של פורום 3C בדבלין שבאירלנד ובעידוד צמוד של משתתפי הכנס, מנכ"לים ומנמ"רים בכירים מתעשיית ה-IT של ישראל.

מוכנים וחזקים לאתגר

גדולים מהחיים, עמותה הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, עומלת לפתוח השנה "גן חלומות" חדש בבירת הנגב, נוסף על זה שפועל בכפר אז"ר ומהווה מסגרת חינוכית לילדים חולי סרטן המאפשרת להם לשמור על שגרת חיים לצד הטיפולים ומלחמתם במחלה.

בקיץ הקרוב תפעיל העמותה קייטנה מיוחדת לילדים החולים. מסע ההתרמה השנה יעמוד בסימן שני נושאים אלו והתרומות שיאספו יועברו למימון ימי קייטנה לילדים ולבניית הגן החדש בבאר שבע.

ד"ר וולף עדכן כי הוא עובד על תוכנית האימונים לנבחרת שתחל באמצע ינואר ותתקיים במתקני הקרוספיט במשמרת ובקיסריה. השנה יקבלו חברי הנבחרת גם "שיעורי בית" מצולמים בוידיאו, על מנת שיגיעו מוכנים וחזקים לאתגר.

אימון התרמה מסכם של הנבחרת, טרם יציאתה לדבלין, יערך במהלך חודש יוני בהשתתפות כלל מועדוני הקרוספיט בארץ וחברים מקבוצות ריצה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים