קמפיין חדש: תרומות לקידום ילדים ובני נוער בתחום הטכנולוגי

מחשבה טובה - עמותה שעוסקת בקידום אוכלוסיות מוחלשות באמצעות הטכנולוגיה - קוראת לכם לתרום, כדי להרחיב תוכניות שלה שמסייעות לדור הבא של ההיי-טק

עמותת מחשבה טובה

עמותת מחשבה טובה, שעוסקת בקידום אוכלוסיות מוחלשות באמצעות הטכנולוגיה, יצאה באחרונה בקמפיין תרומות עבור התוכניות הייטקיד ואקוטק, שמטרתן לקדם ילדים ובני נוער בתחום הטכנולוגי.

מהעמותה נמסר כי התוכניות מסייעת לאלפי ילדים ובני נוער להיחשף לעולמות ההיי-טק והטכנולוגיה, ומעניקה להם את הבסיס בתחום זה. הן מותאמות לגילאים השונים ולרמות הידע השונות, כשבכל שלב לומדים המשתתפים בהן כלים חדשים ושימושים מתקדמים יותר של כלים טכנולוגיים. בתוכנית הנוער, לומדים המשתתפים תכנים מקצועיים כגון טכנאות מחשבים, בניית אתרים ויזמות עסקית, ונחשפים לעולם ההיי-טק באמצעות סיורים בחברות בולטות. ישנם בני נוער שהשתתפו בתוכנית ועובדים בתחום בחופשים. כך הם צוברים ניסיון וידע לעתיד.

סרטון על תוכנית אקוטק.

אורנית בן-ישר, מנכ"לית מחשבה טובה, אמרה כי "המטרה היא לחבר אלפי ילדים ובני נוער בסיכון לעתיד טוב יותר ולהעניק להם חשיפה איכותית לעולמות טכנולוגים מתקדמים, יחד עם מעטפת של העצמה ואמונה בכוח וביכולת של כל אחד ואחת. רק בשנה האחרונה השתתפו יותר מ-1,000 ילדים ובני נוער בסיכון בתוכניות הטכנולוגיות השונות שמציעה מחשבה טובה בפריפריה החברתית-גיאוגרפית של ישראל. קמפיין התרומות נועד לאפשר לנו להרחיב את הפעילות החשובה הזו, שמטרתה לקדם ילדים ובני נוער בסיכון ולפתוח להם דלת להשתלבות אמיתית בחברה הישראלית".

לתרומות ולמידע נוסף לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים