אדום הוא השחור החדש: האם נראה בקרוב מכשירי iPhone בצבע הלוהט?

דיווחים חדשים שמגיעים מיפן טוענים שמכשיר ה-7S החדש יחרוג מכל מה שהכרנו עד היום ויגיע לשוק בגוון החם והנועז, אבל יהיה ככל הנראה פחות פורץ דרך טכנית מהמשוער

מחכים בציפייה. צילום: BigStock

כדאי אולי כבר להתרגל לרעיון ולהתחיל לשנן – אדום עולה זה אפל (Apple).

ענקית הטכנולוגיה לרוב לא נוטה לשינויים מהפכניים ומשחקת על-בטוח במראה האופייני לליין-אפ טלפוני הדגל שלה, שזכו עד כה להיות מיוצרים בצבעים הניטרליים לבן ושחור, או בגוונים מטאליים עדינים.

אם אכן הדברים נכונים, ייתכן שהוספת הצבע האדום למוצריה של הענקית קשורה ליחסיה עם ארגון הצדקה (RED), שבעבורו היא מגייסת כסף לצורך מלחמה באיידס.

לאחרונה, ולכבוד יום האיידס העולמי, זכו למעלה מ-400 חנויות אפל למראה שונה, כשהלוגו של הענקית נצבע אדום והוצב כקישוט בחלונותיהם, וכשמידע אודות (Red) הופיע על מסכי ה-iPad וה-MacBook שבחנות.

iPhone 7S – לכבוד יום ההולדת 10

מקור הדיווחים אמר לבלוג היפני שעוסק באפל, Macotakara, כי ה-iPhone שיצא בשנת 2017 – ויציין את יום השנה ה-10 להולדת טלפון הדגל של החברה – ייקרא iPhone 7S.

בעוד שמכשיר iPhone אדום יהווה ללא ספק שינוי עצום, לפי הדיווח, ה-iPhone 7S וה-7S Plus כנראה לא יציגו שינויים רבים ודרמטיים כפי שרבים בתעשייה צופים. האתר מספר כי לטלפון יהיה ככל הנראה שבב חדש (A11) עם מעבד מהיר יותר, אם כי עדיין לא נזכה לראות בו טעינה אלחוטית.

ההנחות הללו סותרות דיווחים מוקדמים יותר ששמענו אודות המכשיר העתידי, אבל יש גם אפשרות שלישית שמסבכת את העלילה – ייתכן שאפל תשחרר בכלל שלושה מכשירי iPhone חדשים בשנת 2017, כך על פי קואו מינג-צ'י, אנליסט ב-KGI, שהוא ספקולטור בולט לנושאי אפל.

בדומה לאופן שבו הוציאה הענקית מקופרטינו את ה-iPhone SE וה-iPhone 7 באותה שנה, גם 2017 יכולה להביא לנו iPhone 7S אדום ובנוסף iPhone 8 מהפכני יותר מבחינה טכנולוגית.

לעת עתה לא מסרה אפל תגובה לדיווחים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים