רונן הורוביץ מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי

חודשיים אחרי שעזב במפתיע את תפקיד מנמ"ר הבורסה מצטרף הורוביץ לחברה ומחליף את שגיא קוז'וך, שהודיע באחרונה על פרישה

רונן הורוביץ, המנמ"ר המשותף של פלאפון, יס ובזק בינלאומי. צילום: ישראל הדרי

בזק בינלאומי הודיעה היום (ג') על מינויו של רונן הורוביץ לסמנכ"ל טכנולוגיות המידע של החברה – חודשיים לאחר עזיבתו המפתיעה את תפקיד מנמ"ר הבורסה. הוא ייכנס לתפקיד בעוד כשבועיים, ב-1 בדצמבר, ויחליף את שגיא קוז'וך, שהודיע באחרונה על פרישתו מהחברה.

הורוביץ הודיע על פרישתו מהבורסה שלושה חודשים בלבד לאחר שמונה לתפקיד. הוא כתב לעובדי הארגון עם פרישתו כי "אחרי שלושה חודשים שבהם למדתי את אתגרי הבורסה ובחנתי את המתווה והכיוונים שבהם נדרש לפעול לנוכח האתגרים העצומים בפניהם היא עומדת, הגעתי למסקנה כי במציאות המורכבת שנוצרה, לא ניתן להגשים וליישם את הפתרונות הנדרשים".

הוא הוסיף ש-"מצב זה לא תואם את הציפיות שלי מהמקום ומהתפקיד, ולכן בחרתי באמת המקצועית והאישית שלי, והודעתי על סיום תפקידי".

באחרונה עבר על הבורסה גל של פרישות בכירים, בין אם על רקע מצב רפואי, כמו במקרה של המנכ"ל, יוסי ביינארט, ובין אם על רקע חילוקי דעות עם היו"ר, אמנון נויבך – כמו במקרה של גל לנדאו-יערי, מחליפתו של ביינארט.

26 שנים במשרד ראש הממשלה

לפני מינויו למנמ"ר הבורסה שימש הורוביץ במשך כשנתיים כסמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של Cal. להורוביץ ניסיון עשיר בניהול טכנולוגי של מערכות אסטרטגיות ופרויקטי ענק, בין היתר במשרד ראש הממשלה, שבו הוא עבד במשך 26 שנים. הוא שימש בשורה של תפקידים בכירים במשרד זה, בהם ראש אגף טכנולוגיות מידע וראש הרשות הממלכתית לאבטחת מידע, שאותה הוא הקים.

הורוביץ מחזיק בתואר שני במנהל עסקים (MSC) עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול מהטכניון.

קוז'וך עזב את תפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של בזק בינלאומי לאחר 4.5 שנים. הוא עשה זאת, לדבריו, בשל רצונו לפנות לאתגרים מקצועיים חדשים. לפני כן הוא כיהן בתפקידים בכירים שונים בקבוצת בזק.

מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, אמר כי "אין לי ספק שניסיונו הרב של הורוביץ בניהול מערכתי ופרויקטלי, כמו גם התמחותו במערכות מידע, סייבר ו-Big Data, יסייעו לחברה במימוש היעדים השאפתניים שהציבה לעצמה בעולמות החדשנות".

אלמליח שיבח את תרומתו המשמעותית של קוז'וך להצלחתה של החברה ולבידולה הטכנולוגי. לדבריו "במהלך השנים האחרונות, ביצעה בזק בינלאומי קפיצת מדרגה משמעותית לעולמות של חדשנות, סייבר וטכנולוגיות פורצות דרך. איכויותיה הטכנולוגיות של החברה הן כיום שם דבר בשוק ולקוז'וך יש תרומה גדולה לכך. אני מאחל לו הצלחה בדרכו המקצועית החדשה; ומודה לו על תרומתו להישגיה של החברה ולהצלחתה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שאול

    גם בכאל לא הצליחו לעמוד בציפיות שלו. אולי הוא צריך להפנים שמנהל בדרגה כלכך בכירה הוא זה שאמור לייצר את המציאות ולא להתלונן שהיא קוראת לו בלי שהיה מעוניין בכך. ושיהיה בהצלחה לבזק בינלאומי, מאחלת להם שיעמדו בציפיות שלו

אירועים קרובים