תכונה חדשה של פייסבוק תתחרה בשירותי לינקדאין

התכונה - שללא ספק מספקת יכולות שצריכות להטריד את מנוחתם של ראשי הרשת החברתית העסקית - תאפשר לחברות לפרסם בדפים שלהן מודעות דרושים ולשלם בכדי שהן יזכו לחשיפה גדולה יותר

הסוף ל-Stories של לינקדאין

פייסבוק (Facebook) הודיעה אתמול (ב') כי היא בודקת תכונה שתאפשר למנהלי דפים ברשת החברתית ליצור הצעות עבודה ולקבל פניות ממועמדים, מהלך שיכול לאיים על תחום גיוס כוח האדם של לינקדאין (LinkedIn), כך דיווח לראשונה אתר חדשות הטכנולוגיה TechCrunch.

"בהתבסס על ההתנהגות שראינו בפייסבוק, שעסקים קטנים רבים מפרסמים משרות פנויות בדף שלהם, אנו מפעילים בדיקה בעבור מנהלי דפים אשר יוכלו ליצור הצעות עבודה ולקבל פניות ממועמדים", אמר דובר החברה לסוכנות רויטרס (Reuters).

לא בטוח שהרשת החברתית מנסה לחתור תחת לינקדאין במהלך המדובר אלא סביר יותר להניח שהיא פשוט מנסה כל העת לאתר דרכים חדשות בכדי להעסיק את המשתמשים שלה. בחודש שעבר לדוגמה, השיקה פייסבוק את Marketplace, שנועד לאפשר לאנשים לקנות ולמכור פריטים באופן מקומי.

שלא כמו בעבור הענקית ממנלו פארק, מרבית הכנסותיה של רשת לינקדאין מגיעות ממחפשי עבודה וממגייסים שמעבירים אל החברה תשלום חודשי בכדי לפרסם קורות חיים ולהתחבר עם אנשים ברשת, המוכרת לרוב בתור הרשת החברתית האולטימטיבית של העסקים.

עם תכונת חיפושי העובדים החדשה שלה לא רק שמשתמשי פייסבוק ימצאו בה עוד עניין, אלא שחברות עשויות גם לייצר יותר תנועה בדפי הפייסבוק שלהן, במיוחד מכיוון שלפי הדיווחים החברה מתכוננת לאפשר להן לשלם לה בכדי לקדם את הצעות המשרות הפנויות שלהן על פני אלו של מקומות אחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים