HP הכריזה על מספר מחשבי פרימיום לשוק הפרטי

החברה תשיק לקראת סוף השנה גרסה חדשה של המחשב ההפיך Spectra, את הדור הבא של ה-Evny ומהדורה נוספת של המחשב הנייח בשיטת הכול כלול Envy AIO

ה-Spectre x360 של HP. מקור: יח"צ

HP תשיק לקראת סוף השנה מספר מחשבי פרימיום שמיועדים לשוק הפרטי. הבולט ביניהם הוא שדרוג ל-Spectre x360, המחשב ההפיך של החברה, אותו היא מחשיבה כאחד הניידים המצליחים בתולדותיה.

לפי HP, היא שיפרה את הסוללה במחשב החדש בסדרה, כך שהיא מסוגלת לספק עד 15 שעות עבודה רציפה – כ-25% לעומת הדור הקודם. על אף שמדובר בסוללה בנפח עבודה גדול יותר, היא מציעה תצורה ייחודית ודקה יותר, שמובילה לכך שעוביו של המחשב 13.8 מ"מ בלבד – כ-2 מ"מ פחות מהדגם הקודם, ומשקלו עומד על 1.29 ק"ג בלבד לעומת 1.45 ק"ג בשנה שעברה. כן שילבה החברה בגוף המחשב ארבעה רמקולים של Bang & Olufsen והקטינה את המסגרת.

נייד אחר שזכה לשדרוג הוא ה-Envy עם מסך בגודל 13.3 אינץ', שמציע ארבע שעות עבודה יותר מהדור הקודם, שהציע 10 שעות עבודה. עם זאת, במקרה של המחשב הזה המשקל והעובי עלו במעט, בגלל הסוללה הגדולה יותר. המקלדת של המחשב הזה מגיעה עם תאורה אחורית ועם משטח עכבר שמיוצר מסגסוגת זכוכית. הוא יוצא עם מסכים באיכות של 4K ,2K או FHD ועם מעבדי האינטל (Intel) הנוכחיים.

ה-Envy החדש של HP. מקור: יח"צ

ה-Envy הנייד החדש של HP. מקור: יח"צ

השקה חדשה נוספת היא של המחשב הנייח בשיטת הכול כלול Envy AIO, שמגיע עם מסך בגודל 27 אינץ', בעובי של 15 מ"מ בלבד וברזולוציה של QHD או UHD. המחשב בא עם טכנולוגיה לצמצום האור הכחול, שמשפרת את נוחות הצפייה לעין. כן משולבים בו מצלמת אינטרנט ומיקרופון חבויים, שמבטיחים את הפרטיות כשלא משתמשים בהם. בנוסף, יכולים המשתמשים לבחור בין השבב הגרפי המשובץ במעבדי אינטל עמם מגיע המחשב להוספה של כרטיס GeForce GTX 950M, שנחשב לכרטיס גרפי בינוני למדי.

HP לא סיפקה פרטים מעבר לכך על המחשבים החדשים. כמו כן, לא ברור מתי תתבצע ההשקה של המחשבים ומה יהיו המחירים שלהם.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים