עסקת ענק: CenturyLink רוכשת את Level 3 תמורת 37 מיליארד דולר

זוהי אחת הרכישות הגדולות בתחום של ספקיות שירותי תקשורת ואינטרנט ● מדובר בעסקת מזומנים שמציעה למחזיקי המניות של Level 3 פרימיום של כ-42%

הרוכשת והנרכשת בעסקת הענק. CenturyLink ו-Level 3 Communications

CenturyLink, מחברות התקשורת הגדולות בארצות הברית, שעוסקת גם במתן שירותים בינלאומיים, רוכשת את Level 3 Communications תמורת 37 מיליארד דולר. מדובר באחת הרכישות הגדולות בתחום של ספקיות שירותי תקשורת ואינטרנט.

החברה הנרכשת מספקת שירותי העברת תכנים לספקיות אינטרנט בעיקר בצפון ודרום אמריקה ובאירופה. כמו כן, היא נחשבת לשלישית בגודלה מבחינת גישה לאינטרנט המבוססת על סיבים אופטיים.

לפי ראשי CenturyLink, מדובר ברכישה שמטרתה לחזק את מעמדה בתחום אספקת אינטרנט בפס רחב לשירותים ביתיים. היא הודיעה שהרכישה תוסיף יותר מ-350 אלף קילומטר של סיבים סלולים למערכת הפריסה שלה, וכן תוסיף למאגר השירותים שלה לא פחות מ-75 אלף בניינים בכ-350 מתחמי מטרופולין.

"הכלכלה הדיגיטלית מסתמכת על קישוריות פס רחב ויחד עם Level 3 תהיה לנו אחת מרשתות הסיבים החזקות ביותר, ונהפוך לאחת מספקיות השירותים במהירות גבוהה הגדולות בעולם", אמר בהצהרת הרכישה מנכ"ל ונשיא CenturyLink, גלן פוסט, שיישאר בתפקידו גם לאחר הרכישה. סאניט פטאל, מנהל הכספים הראשי של Level 3 וסגן הנשיא של החברה, ישמש כמנהל הכספים הראשי של החברה המשולבת. חבר המנהלים יישאר על כנו, אך יוספו אליו ארבעה מנהלים מהחברה הנרכשת.

מדובר בעסקת מזומנים שמציעה למחזיקי המניות של Level 3 פרימיום של כ-42%. החברה הרוכשת תממן חלק מהמזומנים הללו באגרות חוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים