אמיר נוי, יעל-IFN: "כל פנייה ללקוח מתחילה בהזנקת ידע"

לדברי נוי, מנהל מכירות בחברה, "עד כה, איש בארגון לא היה מוכן לשמוע על פתרון ניהול מסמכים בענן, וכיום - יותר מבעבר - יש יותר מוכנות ופתיחות לפתרון שכזה"

אמיר נוי, מנהל מכירות IFN קבוצת יעל. צילום: יניב פאר

"תחום ניהול הידע כולל בתוכו עולמות רבים. כך, בעולם ניהול קשרי לקוחות, כל פנייה ללקוח מתחילה בהזנקת ידע", כך אמר אמיר נוי, מנהל מכירות IFN קבוצת יעל.

נוי דיבר ברב-שיח שנערך בנושא ניהול ידע וניהול מסמכים. רב-השיח נערך בבית אנשים ומחשבים, לקראת כנס שיתקיים בנושא. הכנס, KMDM2016, ייערך ביום ה' ה-24 לנובמבר, באולם אירועים LAGO בראשון לציון. את רב-השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי נוי, "עד כה, איש בארגון לא היה מוכן לשמוע על פתרון ניהול מסמכים בענן. כיום, יותר מבעבר – יש יותר מוכנות ויותר פתיחות לפתרון שכזה". נוי ציין כי "מחשוב הענן מהווה פתח לעולם המובייל, כמו גם לקשר ולתקשורת טובים יותר עם לקוחות הארגון".

נוי ציין כי דורית סלינגר, המפקחת על הביטוח, קבעה כי על חברות הביטוח להיות דיגיטליות, והוסיף כי "זה כולל בין השאר, את היכולת של המבוטחים לדבר עם חברת הביטוח בצורה שקופה לחלוטין. הדבר מוביל למשל, לצורך בטיפול בתחומים חדשים בתוך ניהול המסמכים וניהול הידע – דוגמת ניתוח טקסט".

נוי סיים בציינו כי "העולם הדיגיטלי יתאפיין בין השאר בתהליכים אוטומטיים, זה פותח בפני הארגונים במגזרים השונים עולם חדש לחלוטין".

שי חליף, מנכ''ל ADMS. צילום: יניב פאר

שי חליף, מנכ"ל ADMS. צילום: יניב פאר

שי חליף, מנכ"ל ADMS, אמר כי "במסגרת ניהול התהליכים המתבצע בתוך הארגונים, נדרש להתחיל תהליכים בתוך הארגון ואז, בשלב הבא – להנגיש את התהליך ללקוחות הארגון".

לדבריו, "בעולם הצרכני, המשתמשים רגילים לקבלת שירותים דיגיטליים, והמטרה היא להנגיש את השירותים שבארגון באותה צורה נוחה, תוך ביזור המידע. כיום, ברמת הארגון, אנשים נכנסים למערכות השונות, ERP, CRM, וה-Outlook – ו'מונחתת' עליהם דרך העבודה מול המערכות הללו. אין משהו שמאחד בין מערכות ה-IT בתוך הארגון".

חליף ציין כי "אנו מבחינים כי בארגונים רבים יש התחלה כפולה של תהליכים – פעם אחת ביחידת ה-IT ופעם שניה בתפעול. הדבר יוצר התנגשות. מה שאנו מציעים הוא פתרון המאפשר התנהלות היברידית".

המטרה, סיכם חליף, "היא להנחיל תפיסה הבוחנת היכן הדברים, פריטי הידע יושבים – ואז לאחר שהכל שקוף, קל יותר להתחיל במיסוד התהליכים בארגון. בדרך זו ניתן לחבר את כל העולמות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים