עוד עזיבה בצמרת הבורסה: גל לנדאו-יערי, ממלאת מקום המנכ"ל, פורשת

לנדאו-יערי הודיעה הבוקר (ב') על החלטתה לעזוב ליו"ר הבורסה, אמנון נויבך ● היא החליפה את המנכ"ל, יוסי ביינארט, שיצא לחופשה ולאחר מכן פרש בעקבות מחלתו

גל לנדאו-יערי, ממלאת המקום הפורשת של מנכ"ל הבורסה. צילום: יריב דגן

גל לנדאו-יערי, ממלאת מקום מנכ"ל הבורסה, הודיעה הבוקר (ב') ליו"ר, אמנון נויבך, על רצונה לסיים את תפקידה. השניים סיכמו כי היא תמשיך לכהן בתפקיד עד סוף השנה הנוכחית. לא נמסר מי ימלא את מקומה.

לנדאו-יערי משמשת החל מאוקטובר אשתקד כמשנה למנכ"ל הבורסה וכמנהלת התפעול הראשית של הארגון, ובאחרונה מונתה כממלאת מקום המנכ"ל, לאחר שיוסי ביינארט יצא לחופשה נוכח מצבו הרפואי. ביינארט אף פרש באחרונה סופית מתפקידו. החל מיולי 2014 ועד המינוי כמשנה למנכ"ל היא כיהנה כחברת הנהלה ומנהלת הסיכונים הראשית של הבורסה. לנדאו-יערי הצטרפה לסגל הארגון ב-2013. לפני כן היא מילאה תפקידים ניהוליים בקבוצת הבנק הבינלאומי הראשון.

הפרישה באה לאחר חילוקי דעות שנתגלעו בין לנדאו-יערי לנויבך, שאף מינה באחרונה ועדה לאיתור מנכ"ל חדש. יצוין כי לא מכבר פרש מתפקידו אלדד הרשטיג, שכיהן במשך כשנתיים כסמנכ"ל בכיר ומנמ"ר הבורסה, והוחלף על ידי רונן הורוביץ.

במהלך תקופת כהונתה היא בנתה מערך ניהול סיכונים קבוצתי עבור הבורסה ולפי ההודעה יישמה סטנדרטיים בינלאומיים. היא אף מיסדה תשתית לעבודת מטה לניהול המשאבים, התפעול השוטף ויישום תוכניות העבודה של הבורסה.

לנדאו-יערי ציינה כי קיבלה "אמון וגיבוי מלא" מביינארט ושיתוף פעולה עם דירקטוריון הבורסה, העומד בראשו, נויבך, ועובדי הארגון. "אני מאחלת לקברניטי הבורסה, מנהליה ועובדיה בהצלחה בהמשך הדרך", אמרה.

נויבך אמר שלנדאו-יערי "הובילה את הבורסה בתקופה אתגרית ולא פשוטה. כהונתה התאפיינה באינטנסיביות יוצאת דופן בכל חזית אפשרית, תוך חתירה מתמדת למיקוד וייעול פעולותיו של הארגון".

יצוין כי על פי הערכותיה של הבורסה, כפי שנחשפו במצגת שנשלחה לחברי הדירקטוריון בספטמבר, היא צפויה השנה להפסד ראשון מזה 30 שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים