בלחיצת כפתור: Moojis יוצרים אימוג'י בדמותכם

לא רק קים קרדשיאן וג'סטין ביבר יכולים לעשות כל מה שהם רוצים בכל פלטפורמה אפשרית ● מה שהיה עד כה נחלתם של הסלבס זמין כעת לכל מי שמעוניין ליצור ולשלוח את פרצופו המצויר בגרסאות רבות, ולכל מי שרק מוכן לסבול אותו

Moojis

אפליקציה ישראלית חדשה בשם Moojis, מבית פאנימוד, מאפשרת יצירת אימוג'ים (emoji) אישיים לכל משתמש בלחיצת כפתור.

בתוך זמן קצר מאז שליחת הודעת הטקסט הראשונה ב-1992, השתלב באופן אינטגרלי גם השימוש באייקונים, הבנויים מאותיות וסימני פיסוק שנועדו להעביר מחוות ולבטא רגשות, ועם התפתחות הטכנולוגיה והמעבר למכשירים חכמים, השתלבו, היישר מיפן הרחוקה, האמוג'ים , סמלים או תמונות דיגיטליות צבעוניות קטנות.

שלב נוסף בהתפתחות האימוג'י, התרחש בדצמבר 2015, כשקים קארדשיאן השיקה את האפליקציה קימוג'י (Kimoji) , המאפשרת שליחה של אימוג'ים בדמותה, כחודש לאחר מכן הצטרף גם הזמר ג'סטין ביבר והשיק את אפליקציית Justmoji המציעה אימוג'ים בדמותו ובאוגוסט 2016 השיקה אלן דג'נרס את Exploji. אך מה שהיה עד כה נחלתם של הסלבס, זמין כעת לכל מי שמעוניין ליצור ולשלוח אימוג'י בדמותו. על צורך זה בדיוק עונה Moojis.

אז איך זה עובד?

לאחר שהורדתם את האפליקציה ונרשמתם, מצלמים סלפי על רקע חלק ותאורה טובה, כאשר בואו נודה בזה – מומלץ לעשות פרצוף למצלמה. אלגוריתם עיבוד תמונה מתוחכם הופך את הסלפי לאיור אישי של המצולם ומציע התאמה ידנית של צבע עור, עיניים ושיער.

על ידי מעבר בין התבניות השונות, ניתן להתאים את האיור ולהוסיף לו אביזרים ואלמנטים נוספים, שהופכים אותו ל-Mooji. ה-Moojis נשמרים במקלדת שמתקינים על מערכת ההפעלה וניתן לשלב אותם כסטיקרים בכל האפליקציות להעברת הודעות – ווטסאפ (WhatsApp), וייבר (Viber), פייסבוק (Facebook) Messenger ועוד.

ניתן לשלוח ולקבל Moojis גם למשתמשים שלא משתמשים באפליקציה.

האפליקציה הינה באנגלית וזמינה להורדה ולשימוש ב-Google Play ו-App store. המקלדת החינמית מגיעה עם שמונה Moojis בסיסיים, וניתן להוריד תשע חבילות הרחבה נוספות בעלות של ארבע-שמונה שקלים כל אחת.

לרגל ההשקה ניתן יהיה להוריד חבילת הרחבה נוספת ללא עלות וליהנות מ-16 Moojis חינמיים בסך הכל.

לדברי שלומי בן עטר, מייסד ומנכ״ל פאנימוד, "Moojis נותנת לכל משתמש את הפלטפורמה ליצור לעצמו מקלדת אמוג׳ים המבוססת על הפנים שלו! אם עד היום רק מפורסמים עשו לעצמם מקלדות פרסונליות, עכשיו כל אחד יכול".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים