הושקה גרסה 9 של המוצר לניטור מכשירים וחוויית משתמש מבית Aternity

הגרסה החדשה של המערכת של החברה, שמיוצגת על ידי NessPRO, מאפשרת לארגונים לטפל במורכבות הגוברת של סביבות ה-IT שלהם ● ניתן באמצעותה לראות באופן מיידי את ההשפעה על ביצועי האפליקציות והפרודוקטיביות של כוח העבודה הנובעת מכך

מוטי לוי, מנהל מוצר Aternity ב-NessPRO

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, ו-Aternity, המיוצגת על ידה, השיקו את גרסה 9 של מוצר הדגל של Aternity לניטור מכשירים וחוויית משתמש.

מהחברות נמסר כי הגרסה החדשה משוכללת יותר, בעלת יכולות רבות יותר וידידותית יותר למשתמש, ומאפשרת לארגונים לטפל במורכבות הגוברת של סביבות ה-IT שלהם. היא מאפשרת לראות באופן מיידי את ההשפעה על ביצועי האפליקציות והפרודוקטיביות של כוח העבודה הנובעת מכך. הגרסה החדשה כבר מנטרת במשך תקופת הרצה ארוכה יותר מ-50 אלף התקנים ברחבי העולם.

השקת הגרסה בוצעה במשרדי נס בקריית עתידים שבתל אביב. מוטי לוי, מנהל מוצר Aternity ב-NessPRO, הציג אותה בפני עשרות לקוחות של החברה, וביצע מולם הדגמה חיה. הוא ציין כי אחת התכונות הבולטות בגרסה החדשה היא שאין צורך לבצע קונפיגורציה כדי לאתר את כל היישומים ברחבי הארגון, לעקוב אחר המדדים העיקריים של "בריאות" המערכת וליצור קורלציות בין ביצועי האפליקציות ל-"בריאות" ההתקנים.

לוי מסר כי הגרסה החדשה זמינה הן בענן (כתשתית כשירות – SaaS) והן בתוך הארגון עצמו (On Premise).

"השינוי המשמעותי ביותר בגרסה החדשה הוא בשיטת העבודה עם ממשק המערכת, שתוכנן מחדש להנחות את הצוותים העסקיים וצוותי ה-IT באמצעות תרחישי שימוש (Use Cases) לניטור, פתרון בעיות, ניהול שינויים, ניהול רמת שירות, וניהול מלאי", אמר. "יתרונות הממשק המעודכן כוללים זיהוי מהיר יותר של בעיות, קיצור ניכר של הזמן הממוצע הנדרש לתיקון, והערכה מהירה של ההשפעה על התשתית, האפליקציות, ושדרוגי ההתקנים".

הוא הציג את התפריט של המערכת, המחולק למספר משימות מפתח, עם אשפים (Wizards). "כשבוחרים משימה, כדי להגיע ללוח המחוונים המבוקש, המערכת פותחת מעין Wizard ששואל את השאלות הרלוונטיות", ציין.

לוי הוסיף כי גרסה 9 יכולה לגלות ולנטר אוטומטית את כל היישומים שרצים על גבי מערכת ההפעלה. המערכת מנטרת תקינות, שימושיות, זמן המתנה ומדד UXI ללא צורך בקונפיגורציה נוספת. ביישומי ווב קיים גם ניטור אוטומטי של שגיאות ווב וזמני טעינה, וביישומים וירטואליים יש ניטור של ה-Remote display latency.

עוד הוא אמר שהמערכת כוללת אפשרות לגילוי אוטומטי של מיקום ושיוך ארגוני של כל אחד מהמכשירים והמשתמשים המנוטרים. אפשרות המיפוי מאפשרת לראות היכן בדיוק נמצא המכשיר המנוטר, כפי שהוא מוצג על גבי לוח המחוונים, ללא צורך בקונפיגורציה. "המידע נשאב מה-Active directory , כולל איתור העיר והמדינה", הוסיף. הוא ציין כי אותו העקרון פועל גם על המשתמש.

"הסוכנים בגרסה 9 מזהים את האפליקציות שרצות בתחנה, מציגים אותן במערכת תוך כדי הפרדה לסוג האפליקציה ומתקבלים מדדים", הוסיף לוי. "כך, ניתן לראות מי המשתמשים שמפעילים את האפליקציות, כמה זמן בממוצע הם משתמשים בהן וכמה זמן הם חיכו לאפליקציה. זהו המדד הראשוני המאפשר להבין אם יש בעיה".

בהמשך דיבר לוי על דף הבית של המערכת ואמר כי ניתן לצפות באמצעותו בתקציר של ביצועי כל האפליקציות, "כולל מספר המשתמשים, חוויית המשתמש שלהם ועוד – וכל זאת ללא צורך בקונפיגורציה. אפליקציות מנוהלות יציגו בנוסף את ביצועי ה-Activity. כמו כן, ניתן לבצע Drill Down ללוחות מחוונים אחרים, כדי לצפות באפליקציה ספציפית או כדי לראות מידע נוסף". לוי הציג תרחיש ניתוח אפליקציה בעייתית, וניתוח משתמש הסובל מאיטיות.

פורטל העזרה המקוונת

לורנס אורין, מנהל תיעוד ב-Aternity, הציג את פורטל העזרה המקוונת של החברה. הוא ציין כי "המטרה היא לאפשר ללקוחות להגיע בקלות לכל מה שהם מבקשים לחפש, ולהיעזר בפורטל ביתר קלות".

אורין ציין כי ניתן למצוא בפורטל עזרה מקוונת הן לגרסת ה-On Premise והן לגרסת הענן של המערכת, כמו גם למוקדי שירות.

"בכל עמוד יש דוגמאות והסברים, ואם לא מבינים מונח מסוים – ניתן לקרוא את הפירוש שלו בפופ-אפ", אמר אורין.

הוא ציין כי בחברה לקחו בחשבון את העובדה שחלק ניכר מאלה שצריכים את העזרה משתמשים בחיפוש כדי להגיע אליה, ולכן הפכו אותו לפשוט יותר ומיקדו אותו ככל הניתן. "לצד זה", אמר, "יש בפורטל העזרה רשימה מגוונת של נושאים".

תהליך השדרוג לגרסה 9

אמיר שטראוס, מנהל צוות B&S ב-Aternity, מנה את הצעדים הדרושים לביצוע שדרוג לגרסה החדשה.

הוא סקר את תהליך המעבר מהתקנת On-Premise  למערכת SaaS, ותהליך שדרוג מערכת On Premise . שטראוס ציין כי יש תאימות מלאה לגרסאות סוכנים קודמות, וכי כבר בוצעו מספר שדרוגי מערכת בהצלחה אצל לקוחות קיימים.

מפת הדרכים של Aternity

שחר שגב, סגן נשיא Aternity למחקר ופיתוח, דיבר על מפת הדרכים של החברה, בפרט לאחר רכישתה על ידי Riverbed, שהוכרזה לפני כחודש וחצי. הוא אמר כי "נכון לעכשיו, מרכז הפיתוח של Aternity בארץ יישאר כמו שהוא. אנחנו רוצים לקחת עוד משימות של החברה על עצמנו ולהגדיל את המרכז. נמשיך למכור את המוצר ולתמוך בו, ונחבר אותו למוצרים אחרים של Riverbed".

"המעבר ל-SaaS פישט את המוצר של Aternity, הוא אפשר ללקוחות לפתור יותר בעיות ומהווה מענה לצרכי השוק. יותר ויותר חברות שלפני חמש שנים אי אפשר היה להאמין שיוציאו את השירותים שלהן לענן, עושות זאת כיום, או לפחות שוקלות לעשות זאת", אמר שגב.

"הגרסה החדשה מאפשרת מספר רב ביותר של משתמשים. עשינו בגרסה זו קפיצה גדולה, על מנת להביא כמה שיותר ערך ללקוחות – ללא קונפיגורציה, או עם מעט ממנה בלבד", הוסיף.

שגב ציין כי אחת המגמות החמות הוא מעבר לטלפוניה על Lync. הוא אמר כי גם Aternity עולה על הגל, וגירסת Beta תהיה מוכנה עד לסיום השנה הנוכחית. המוצר של החברה מותאם ל-Windows 10 ולוח המחוונים אמור להשתנות בהתאם בעדכון לגרסת ה-SaaS, שתצא בחודשים הקרובים. גרסת ה-Beta שתצא בקרוב תהיה מותאמת גם ל-Ajax והאינטגרציה עם המערכות של Riverbed תושלם במהלך 2017.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים