נתניהו התראיין – אבל לגולשים זה לא מספיק

הראיונות שהעניק אמש (ש') ראש הממשלה לאמצעי התקשורת לא סיפקו את ח"כ יואל חסון וגולשים רבים, שנענו ליוזמה שלו לשאול את נתניהו על דברים שלטענתו הוא לא ענה עליהם

ח"כ יואל חסון. צילום: מתוך ויקיפדיה

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נתן בסוף השבוע ראיונות לשלושת ערוצי הטלוויזיה המרכזיים, לאחר שלא התראיין לאמצעי התקשורת ולא כינס מסיבות עיתונאים במשך חודשים. הראיונות ניתנו לכתבים שהגיעו איתו לעצרת האו"ם בניו-יורק – חלקם כתבים מדיניים וחלקם שליחי הערוצים בארצות הברית.

אלא שבאופוזיציה אומרים שהראיונות האלה לא מספיקים ומציינים כי הוא לא השיב על כל הנושאים. לכן, ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני) השיק בעמוד הפייסבוק (Facebook) שלו יוזמת רשת, תחת ההאשטאג #נתניהו_לא_עונה, במסגרתה מוזמנים הגולשים לשאול את נתניהו שאלות שהם רוצים תשובות עליהן.

ח"כ חסון שאל בעצמו כמה שאלות: מה אתה עושה כדי למנוע מצב שבו נהפוך למדינה דו לאומית עם רוב פלסטיני ומיעוט יהודי? מדוע אתה מעכב את הדיון בממשלה על המלצות צה"ל לגבי צעדים שנועדו להפחית את החיכוך כדי למנוע את המשך גל הטרור? האם אתה באמת משווה בין אלאור אזריה לבין חללי מערכות ישראל? ואמרת שיש לך ניגוד עניינים לגבי החלטה על דירה שלישית. איך זה שהשתתפת בצורה ערה בדיון על חוק ישראל היום?

בתגובה להודעה השאירו גולשים שאלות משלהם, חלקן מהצד הימני: האם תהיה ראשון ותלך לנאום ברמאללה? איך אתה מתמודד עם השנאה מצד התקשורת? האם המשפט של אלאור אזריה הוגן ומה שקובע הוא סרטון של בצלם? ומדוע יש הקפאה של התנחלויות בפועל?

אם גם אתם רוצים להשאיר שאלה, אתם יכולים לעשות זאת בעמוד הפייסבוק של ח"כ חסון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים