טלדור תשווק את שירותי Cato Networks

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, "כעת נוכל לאפשר לארגונים ליהנות מרשת ארגונית מאובטחת ומהירה"

טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת היוצא

טלדור הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה עם Cato Networks, המספקת רשת תקשורת ארגונית ואבטחה בענן.

חתימת הסכם שיתוף הפעולה עם Cato Networks, מתווסף להסכמי שיתוף הפעולה בין טלדור לחברות BDS-H ,Veeam ועוד, כחלק מאסטרטגיית הענן ההוליסטית של טלדור תקשורת באמצעות החברה הבת XGlobe שנרכשה לאחרונה.

הפלטפורמה של Cato Networks, מבוססת על רשת עולמית של נקודות גישה (Points of Presence) המחוברות ביניהן ב-tier one carrier links, היוצרים רשת וירטואלית.

היא מאפשרת ללקוחות טלדור את היכולת לגשת לנתוני הארגון בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר בצורה מאובטחת. כל מרכיבי הרשת הארגונית, מהדטה סנטר הארגוני, בין אם הוא בענן או On premise, שירותי אמזון (Amazon), סניפים, משתמשים ניידים ועוד, מתחברים לתוך רשת וירטואלית אחת בענן שמספקת קישוריות מאובטחת ויעילה.

רשת ארגונית מאובטחת ומהירה

Cato Networks מספקת הן את שכבת רשת התקשורת הארגונית והן את רשת אבטחת המידע ומאחדת בין שניהם לערוץ אחד מאובטח. בנוסף, היא מסוגלת לספק את כל שאר שכבות ההגנה הנדרשות כמו אנטי-וירוס, Fire Wall ,VPN ,Sand Box, אבטחת גישה מרחוק מהמובייל ומסניפים מרוחקים, וגישה לאפליקציות ענן. הפתרון מבוסס ענן ולכן מייתר את הצורך בהתקנת פתרונות תקשורת ואבטחה ייעודיים באתרי הלקוח.

לדברי טירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת, "בנוסף ליכולות הענן אותן אנו מספקים ללקוחותינו באמצעות XGlobe ושותפים אסטרטגיים נוספים, נוכל כעת גם לאפשר לארגונים ליהנות מרשת ארגונית מאובטחת ומהירה".

ארז שלום, EMEA Director, ב-Cato Networks, אמר כי "המעבר ליישומים מבוססי ענן והמוביליזציה של העובדים הפכו לאחד האתגרים הגדולים ביותר עבור אבטחת מידע בעולם של תאגידים מבוזרים. Cato Networks שמה לעצמה למטרה לפשט את אבטחת הרשת, מתוך הכרה שאבטחת מידע המבוססת על קופסאות חומרה המפוזרות ברחבי הארגון אינה מודל אפקטיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים