פרטים חדשים אודות Nintendo NX נחשפים

מנכ"ל החברה שעומדת מאחורי Pokémon סיפק סוף סוף טיפ קטן אודות הקונסולה הבאה של נינטנדו ● אז למה אפשר לצפות כעת מהחברה שהביאה אל חיינו את מריו וזלדה והחזירה אלינו את מפלצות הכיס משנות ה-90?

נינטנדו

לפני כשנה הודיעה נינטנדו (Nintendo) לעולם כי היא מפתחת קונסולה חדשה, אך החברה לא סיפקה פרטים נוספים, מלבד ההבטחה כי כולנו נדע יותר עד סוף שנת 2016. עכשיו, כשלושה חודשים לפני ש-2016 מסתיימת, אנחנו אפילו לא יודעים את שמה העתידי של הקונסולה, שזכתה לעת עתה לכינוי NX, שהוא רק שם קוד.

אבל עושה רושם שראש החברה שניצבת בגאון מאחורי הפוקימון, הסגיר טיפ משמעותי אודות אופיו של מכשיר המשחקים העתידי והמסקרן כשהתראיין לאחרונה לוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal). "ה-NX מנסה לשנות את הקונספט של המשמעות של מכשיר קונסולה ביתי או מכשיר כף יד", אמר מנכ"ל ונשיא פוקימון, צ'ונקאזו אישיהארה, ביום ג'. "אנחנו נייצר משחקים בעבור ה-NX", הוא הוסיף והבטיח.

מה שככל הנראה חושף פרטים חשובים כעת הוא החלק הראשון של הציטוט, שבו אישיהארה מדבר על אופיה של NX. כבר מזה זמן מספרות השמועות כי NX תהיה קונסולה ביתית בשילוב מכשיר כף יד. מקורות אנונימיים אמרו ל-Eurogamer שזה פחות או יותר המקרה, ואתר LetsPlayVideoGames דיווח כי לקונסולה יהיו בקרים פריקים עם בקרת תנועה.

לחבר את הקצוות הפרומים

הפרטים הללו יכולים גם לעלות בקנה אחד עם דיווחים קודמים כי Game Freak, המפתחת של ליבת משחקי התפקידים של פוקימון למכשירי כף היד, שוקדת על משחק בעבור NX. עשרות משחקי פוקימון שוחררו לקונסולות הבית של נינטנדו, אבל הם תמיד היו הנאה נלווית, ולא משחקי כף היד הבסיסיים והנערצים, אשר הובילו את הזיכיון קדימה.

כמובן, ההערות של אישיהארה אינן מזכירות בכלל את Game Freak, אז נותר רק לחבר את הקצוות הפרומים, ועל סמך מה שאישיהארה אמר בריאיון לוול סטריט ג'ורנל נראה כאילו NX יכולה להיות קונסולה היברידית ביתית וקונסולת כף יד גם יחד. ואם הקונסולה הביתית וקונסולת כף היד הבאות של נינטנדו הן אכן אותו מכשיר, יהיה זה אך הגיוני שמשחקים עתידיים מהסדרה הראשית יופיעו שם, כמו גם פוקימון, בהתחשב בכך שנינטנדו היא פחות או יותר אחראית על שיווק והפצת מוצרי פוקימון.

כך או כך, NX עתידה להיות מוכרזת במרץ 2017, כשאירוע השקת הקונסולה הרשמי אמור להתקיים בחודש ספטמבר או אוקטובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים