ד"ר נחמן אורון נבחר לנשיא לשכת מנתחי המערכות בישראל

ד"ר אורון נבחר דרך האינטרנט, באמצעות מערכת E-Voting ● הוא כיהן בעברו כנשיא ICA - הארגון הבין לאומי של המנמ"רים בממשלות - וכמנמ"ר וסמנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל ● כסגנו ישמש שלמה מתיא מחברת אלעד מערכות ● כן נבחרו חברי נשיאות הלשכה וועדת הביקורת שלה

לשכת מנתחי המערכות בחרה בד"ר נחמן אורון, לשעבר נשיא ICA – הארגון הבין לאומי של המנמ"רים בממשלות – לתפקיד נשיא הלשכה. אורון יחליף בתפקידו את גלעד רבינוביץ', לשעבר מנכ"ל מלם מקבוצת מלם-תים. הבחירות לנשיאות נערכו באמצעות האינטרנט, על בסיס מערכת E-Voting.

הדוקטורט של אורון הוא בפיזיקה ניסיונית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. פרט לנשיא ICA, ד"ר אורון שימש כמנהל השירותים המקצועיים בחברת CDC, וכן כמנמ"ר וסמנכ"ל מינהל מקרקעי ישראל. הוא כיהן כיושב ראש לשכת מנתחי המערכות, ובשנים האחרונות כחבר נשיאות והנהלת הלשכה, והוא מוביל את התהליך להשגת המעמד הסטטוטורי של המקצוע.

כסגנו של ד"ר אורון נבחר שלמה מתיא מחברת אלעד מערכות. מתיא כיהן בעבר בנשיאות הלשכה ובעשור האחרון הוא משמש כיושב ראש ועדת ארגון כנסי הלשכה. שבעה מתוך 18 חברי הנשיאות, הנמנים עם בכירי ענף מערכות המידע בישראל, נבחרו לכהן כחברי הנהלה: ד"ר אורון ומתיא בעצמם, וכן רז הייפרמן, אלי פרנק, איציק מלאך, יחיאל גפנר ונעמי אברמסון. לוועדת הביקורת של הלשכה נבחרו מאיר בן נתן, יעקב וימן, נחום דימור, נפתלי נרקיס ותומר גריצמן.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עמי

    תפקיד בכיר במקרקעי ישראל הוא כתם על קורות חיים

  2. יואש טרוקמן

    ברכות לנחמן אורון :-) האיש הנכון בזמן הנכון ובמקום המתאים ולשלמה מתיא יקירי (גיולוי נאות: עובד באלעד), גם לך מגיע לאחר הפעילות הענפה בלשכה- תואר שבהחלט מגיע והולם את כישורייך עלו והצליחו בתפקידכם החדש יואש טרוקמן יו"ר קבוצת אלעד מערכות

אירועים קרובים