במרכז הכנס השנתי של יבמ: תשתיות ויישומים למחשוב קוגניטיבי וענן היברידי

כ-6,000 איש משתתפים בכנס Edge 2016 של הענק הכחול, שנפתח אתמול (ב') בלאס וגאס ומתפרש על פני ארבעה ימים ● מה כולל האירוע ומה ניתן ללמוד ממנו?

כנס Edge 2016 של יבמ. צילום: נחמה אלמוג

הכנס השנתי המרכזי של יבמ (IBM) לתחומי תשתיות המחשוב, Edge 2016, שנפתח אתמול (ב') בלאס וגאס, עומד השנה בסימן העידן הקוגניטיבי, תחת הכותרת "Outthink The Status Quo". במסגרת הכנס חשפה יבמ תשתיות ויישומים לעידן המחשוב הקוגניטיבי והענן ההיברידי.

כמעט 6,000 משתתפים, שותפים עסקיים, אנשי מקצוע, מומחי תעשייה ועיתונאים יכולים ללמוד במהלך הכנס על דרכים לבניית תשתיות עסקיות מבוססות מערכות קוגניטיביות, ותכנון מוצרים ושירותים עתידיים הנשענים על התשתיות האלה. הכנס כולל יותר מ-1,000 מושבים, סדנאות והרצאות המדגימים את פתרונות החברה, שמסייעים בהאצת האספקה של יכולות ענן היברידי ובקידום חדשנות עסקית שניזונה מיכולות הענן.

המושבים בכנס מתקדים במודרניזציה של תהליכי הפיתוח, הבדיקות והפריסה של יישומים חדשים בעזרת סביבת ענן היברידי; בניתוח אנליטי בזמן אמת ככלי להפקת תובנות עסקיות משופרות; במינוף היכולות של מערכות המחשוב המרכזי של יבמ, z Systems, כתשתיות לסביבת ענן; ובמערכות Power Systems החדשות של החברה, המיועדות למרכזי עיבוד ענן. סוגיות מרכזיות אחרות כוללות עיבודי Big Data וניתוח אנליטי בתוך הזיכרון הפעיל (In-Memory), ניהול מערכות ומשאבים ואופטימיזציה של מחשוב ענן, במיוחד כאלה שעושים שימוש בקוד פתוח.

שותפים עסקיים של יבמ, הפועלים בהתאגדויות OpenPOWER ו-LinuxONE, מציגים במהלכו מערכות, כלים, תשתיות ויישומי תוכנה המפותחים במסגרות השיתופיות והפתוחות האלה. זאת, במטרה להאיץ את מהירות ההגעה לשוק ולתרום לתוצאות העסקיות.

מה עוד בכנס?

משתתפי הוועידה יכולים להתרשם גם מהחידושים האחרונים של הענק הכחול בתחום האחסון מוגדר התוכנה – והאופן שבו מאפשרים הכלים האלה לקדם טכנולוגיות מחשוב קוגניטיבי. כאן, מוקדש מקום מרכזי לבניית ארכיטקטורות עתידיות, הממנפות את הערך החבוי במידע קיים – כמו גם בזה הזמין בעולם האינטרנט של הדברים.

כנס Edge מציע למומחי ה-IT את החידושים של החברה בתחומי האחסון, הכלים, הענן ההיברידי, מתודולוגיות הפיתוח, האנליטיקה והמחשוב הקוגניטיבי. המטרה היא לאפשר לחברות לבנות אסטרטגיות המבוססות על Best practices ולנצל את התשתיות הקיימות כדי להרחיב את יכולותיהן.

הטכנולוגיות הקוגניטיביות מבית יבמ יסייעו גם למנהלי הטכנולוגיות הראשיים בארגונים לפתח מודלים עסקיים חדשים ודרכים חדשות לבדל את תשתיות ה-IT בארגון שלהם. זאת, כדי לתמוך בשווקים חדשים, להאיץ עומסי עבודה בעידן המידע ולהתמודד טוב יותר מול התחרות הגלובלית.

במקביל לאירוע מתקיימת תצוגה של פתרונות, שבה מציגים יותר מ-45 שותפים עסקיים של יבמ, לצד מומחי החברה, פתרונות התומכים בגישת המחשוב הקוגניטיבי שיבמ פועלת על פיה מזה כמה שנים.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים