גוגל העלתה אתר הרחבות חדש לדפדפן כרום

לפי שעה, יכולים המפתחים להעלות הרחבות לאתר, אך המשתמשים עדיין אינם יכולים להוריד אותן ● אנשי גוגל מתכוונים להפעיל באתר מערכת דירוג, בדומה לזו שפועלת במנוע החיפוש של גוגל, על מנת להקל על המשתמשים למצוא הרחבות מתאימות ● השאיפה של גוגל היא להקל על מי שמבקשים להתאים אישית את דפדפן האינטרנט בעל הקוד הפתוח

גוגל (Google) פתחה גלריה חדשה של הרחבות לדפדפן כרום (Chrome), מתוך שאיפה להקל על מי שמבקשים להתאים אישית את דפדפן האינטרנט בעל הקוד הפתוח. אהרון בודמן, הממונה על תחום זה בגוגל, הכריז על הגלריה החדשה בהודעה ששלח לרשימת הדיוור, ואילו המתכנת ומנהל הגלריה, לי זנג, סיפר עליה בהודעה שפרסם בבלוג.

לפי שעה, יכולים המפתחים להעלות הרחבות לגלריה, אך המשתמשים עדיין אינם יכולים להוריד אותן. "בימים הקרובים אנו מאפשרים להעלות הרחבות לקראת ההשקה המלאה של הגלריה", ציין זנג בהודעתו.

ההערכות הן, כי ההרחבות, שמאפשרות להתאים את הדפדפן להעדפות של כל משתמש מבלי ליצור עומס יתר על הגרסה הבסיסית של הדפדפן, מילאו תפקיד חשוב בהצלחת פיירפוקס (Firefox) של מוזילה (Mozilla), והחל מגרסת הבטה של מהדורה 4 – הן יוצעו גם בכרום.

אנשי גוגל מתכוונים להפעיל בגלריה מערכת דירוג, בדומה לזו שפועלת במנוע החיפוש של החברה, על מנת להקל על המשתמשים למצוא הרחבות מתאימות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים