מיזם משותף למאיו קליניק ולמרכז הבינתחומי בהרצליה

מומחים מהמרכז הרפואי האמריקאי המפורסם, יובילו את הוראת אתגרי הרפואה בתוכנית יזמות חדשה של הבינתחומי

נאוה סברסקי סופר, ראש תכנית IDCBeyond בבינתחומי הרצליה. צילום: עדי כהן צדק

מאיו קליניק (Mayo Clinic) והמרכז הבינתחומי בהרצליה, הודיע על שיתוף פעולה שבמסגרתו מומחים מהמרכז הרפואי האמריקאי המפורסם, יובילו את הוראת אתגרי הרפואה בתוכנית יזמות חדשה של הבינתחומי. תוכנית היזמות, IDCBeyond, תכלול לפי המרכז "הכשרה רב תחומית בתחומי טכנולוגיה, ביו-רפואה, גלובליזציה וקיימות, שלאחריה יתבצעו תהליך פיתוח רעיונות (ideation process) והקמה של מיזמים משני עולם בסיוע מנטורים בולטים מהאקדמיה ומהתעשייה במשך חצי שנה. מדובר בתכנית לימודים מלאה בת שנה אקדמית אחת, המיועדת לקבוצה מצומצמת של בעלי השכלה אקדמית, המתאפיינים בחשיבה ייחודית ופורצת דרך, שהיזמות בוערת בעצמותיהם, ומגיעים מרקע מגוון דוגמת מדעים ורפואה, הנדסה, מדעי המחשב, מנהל עסקים, עיצוב, אדריכלות ועוד – מהארץ ומחו"ל".

לדברי נאוה סברסקי סופר, ראש תכנית IDCBeyond בבינתחומי הרצליה, "התכנית החדשה נועדה להכשיר את משתתפיה לפתח ולהקים מיזמים חדשניים שמיישמים טכנולוגיות לפתרון אתגרים גלובליים המאפיינים את המאה ה -21. שיתוף הפעולה עם מאיו קליניק יחשוף את הסטודנטים לחזית הטכנולוגיה והחדשנות ויאפשר להם להכיר את הבעיות עימן מתמודדות מערכות הבריאות בעולם. שיתוף הפעולה פותח אפשרויות אדירות עבור הסטודנטים ליזמות, לאופקים חדשים ולהקמת מיזמים משני עולם".

סברסקי סופר מוסיפה כי, "למידת והבנת עולמות הביו רפואה, הקיימות, הטכנולוגיה והגלובליזציה וההיכרות עם המומחים המובילים בתחום, דוגמת אנשי המקצוע של מאיו קליניק, יהוו בסיס לאיתור בעיות הדורשות פתרון וייזום סטארטאפים שמטרתם לסייע לפתור בעיות גדולות עמן האנושות מתמודדת"

את שיתוף הפעולה יוביל פרופ' עמיר לרמן, רופא בכיר במאיו קליניק, אשר מונה לאחרונה גם לעמוד בראש היוזמה החדשה של מאיו קליניק לאיתור, השקעה ושיתוף פעולה עם חברות וטכנולוגיות ישראליות. לרמן מסביר כי "אנו רואים בתכנית כ IDCBeyond הזדמנות להגיע ליזמים חדורי מוטיבציה, אשר בסיוע הגב המקצועי שיקבלו בתכנית, יוכלו לפתח טכנולוגיה ופתרונות לבעיות בעולם הרפואה – להקל על אבחון וטיפול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים