98% מאפליקציות הענן לא מוגדרות בהתאם לרגולציות

רגולציית הגנת המידע הכללית, ה-GDPR, אמורה להסדיר את הדרכים ואת השיטות בהן צריכים להשתמש הארגונים כדי להגן על הנתונים בהם הם משתמשים ● מי כן ב-2%? מיקרוסופט, Salesforce ,BOX ו-Dropbox

שומרים על הענן. אילוסטרציה: BigStock

האיחוד האירופי אמור להפעיל, נכון להיום, את "רגולציית הגנת המידע הכללית" (GDPR) במאי 2018.

רגולציה זו אמורה להסדיר את הדרכים ואת השיטות בהן צריכים להשתמש הארגונים ביבשת כדי להגן על הנתונים בהם הם משתמשים. עם זאת, מתברר שבינתיים החברות עוד לא ממש מתחילות להתכונן לחוקים החדשים להם יצטרכו לציית.

מחקר של חברת האבטחה בלו קואט (Blue Coat) גילה שלא פחות מ-98% מאפליקציות הענן בהן משתמשות החברות כיום, אינן פועלות ומוגדרות בהתאם לחוקים החדשים שנקבעו.

החברה בחנה לא פחות מ-15 אלף אפליקציות ענן ארגוניות, בהן השתמשו כדי לגשת ליותר מ-108 מיליון מסמכי תאגידים כדי לגלות את הנתון המדאיג הזה. עם זאת, כרבע מהאפליקציות כן עומדות בחלק מהדרישות, ולפי בלו קואט נדרש עבורן מאמץ יחסית קל בכדי להתאימן במלואן לרגולציה החדשה. מצד שני טוענת החברה שכ-11% מהאפליקציות מסכנות את החברות שמשתמשות בהן עד מאוד.

אילו אפליקציות מרכיבות את שני האחוזים שכן עומדים בתקינה החדשה? Office 365 של מיקרוסופט (Microsoft), Google Drive, האפליקציות של Salesforce.com, וכן האפליקציות של שירותי האחסון הענן BOX ו-Dropbox.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים