מוזילה מעדכנת בפיירפוקס משופר ומהיר ל-iOS

לפי החברה, הגרסה החדשה חוסכת עד 40% בצריכת משאבי עיבוד ועד 30% בצריכת זיכרון ● בנוסף, ניתן לפתוח בלחיצה על כפתור את כל הלשוניות אותן סגר המשתמש במהלך זמן השימוש הנוכחי

משתמשים מעטים. פיירפוקס

ארגון מוזילה (Mozilla) שחרר להורדה את גרסה 5 של הדפדפן שלו, פיירפוקס (Firefox), לסביבת מערכת ההפעלה iOS.

הגרסה החדשה, כך לפי הארגון, צורכת הרבה פחות משאבים מהגרסה הקודמת. הטענה היא לחסכון של עד 40% בצריכת משאבי עיבוד ועד 30% צריכת זיכרון. בנוסף, הדפדפן החדש מהיר יותר מקודמו.

מעבר לכך שונה התפריט הראשי של הדפדפן והוא דומה עכשיו לחלוטין לזה של הדפדפן לשולחן העבודה, גם אם אינו מאפשר בחירה עצמית של הצלמיות שיופיעו בו.

ברור וקל יותר לשימוש

התפריט החדש מבוסס על אייקונים, והוא אמור להיות ברור וקל יותר לשימוש. כך למשל, קל לקבוע כעת שעמוד הבית יהיה אחד מהעמודים המועדפים על המשתמש, והוא זה שיופיע בכל עת שתהיה לחיצה על כפתור עמוד הבית.

כעת ניתן יהיה גם ב-iOS להוסיף אתרים נוספים לרשימת האתרים בהם ניתן לבצע חיפוש מרחוק. מדובר באתרים כמו eBay, ויקיפדיה (Wikipedia) ועוד.

כשנכנסים לאתר שאפשר להוסיף לרשימת אתרי החיפוש יופיע אייקון קטן של זכוכית מגדלת, שלחיצה עליו תוסיף את האתר לרשימה ולאפשרות הבחירה לאחר מכן.

תכונה נוספת היא האפשרות לפתוח בלחיצה על כפתור את כל הלשוניות אותן סגר המשתמש במהלך זמן השימוש הנוכחי – דבר טוב למקרים בהם סוגרים בדיוק את הלשונית שרוצים לשמור פתוחה.

לחצו כאן להורדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים