גל גדות הותקפה ברשת כי היא ציונית

האם העולם אנטישמי או שמא ההתנגדות לכוכבים הוליוודיים יהודים או ישראלים שייכת בכלל לסיבות אחרות לגמרי? לכוכבת וונדר וומן, שהותקפה על עצם היותה ישראלית ששירתה בצבא, יש בוודאי תשובה די מובהקת לשאלה הזו

גל גדות - עדיין פופולרית. צילום: ויקיפדיה

כוכבת הסרט "וונדר וומן", גל גדות, זכתה למה שכל כוכב ישראלי מבקש – שידברו עליו באינטרנט – אלא שההתייחסות אל גדות לא הייתה בהכרח מהסיבות הנכונות או בקונטקסט הרצוי.

בעוד שהשחקנית ילידית הארץ זכתה לשבחים על תפקידה כגיבורת העל המהוללת, רבים בחרו לפרסם בטוויטר (Twitter) ביקורת על גדות על היותה ציונית וכן על שירותה בצה"ל.

הגולשת המכונה GraeArriba@ צייצה: "גל גדות כסופרוומן היא נחמדה, אבל אני לא הולכת לתת לעובדה שהיא ציונית לחמוק ממני…"

ואילו Linasdfghjk@ הוסיפה, כמו רבים אחרים, ציוץ משלה ובו כתבה: "הטריילר של וונדר וומן נראה מדהים אבל חבל מאוד שגדות ציונית שנלחמה בעבור צה"ל".

מים ביאליק מתחזקת וסופגת ביקורת

גל גדות אינה השחקנית הראשונה אשר זכתה לביקורת על תמיכתה וקשריה עם ישראל. כוכבת הסדרה "המפץ הגדול" (The Big Bang Theory), השחקנית היהודיה האמריקנית מים ביאליק, אמרה בשנת 2015 כי קיבלה כמה הערות אנטישמיות לאחר שביקרה בארץ.

לא מסתתרת. מים ביאליק. צילום: ויקיפדיה

לא מסתתרת. מים ביאליק. צילום: ויקיפדיה

"זכיתי בהרבה תשומת לב שלילית על ביקורי בישראל", סיפרה ביאליק ל-FOX411 בזמנו, לאחר ששבה מהביקור אצל חבר שהוא חייל בצה"ל. "זה היה מדהים… פשוט בגלל ביקור בישראל בקיץ הזה, וזה שלא אמרתי דבר יותר מאשר 'נסעתי לישראל', קיבלתי את אותה כמות של שנאה ואיומים ואנטישמיות משהייתי מקבלת אם הייתי מצהירה שאני תומכת באנשים, שבין אם אני אוהב את זה או לא, משרתים בצבא".

ביאליק הוסיפה ואמרה ש"זה חושף את האמת שלא משנה במה אני תומכת או מאמינה, העובדה שאני יהודיה ונוסעת לשם מספיקה – זה צריך להדאיג את רוב האנשים".

בעוד שהאיומים שקיבלה היו ממעריצים, טענה ביאליק כי תעשיית הבידור גם היא אינה ידידותית לאנשים מאמינים. "אני חושבת שבאופן כללי זה אף פעם לא יהיה טרנדי לשמור מצוות או להיות דתייה בחוגי הוליווד", אמרה ביאליק בגילוי לב, והוסיפה כי "יש אנשים מאמינים שאני מכירה, ואנחנו נוטים להתקבץ יחד. אני לומדת טקסטים יהודים בכל שבוע. זה משהו ממש חיובי בעבורי. כשאתה אדם מאמין, זה נשאר איתך כל הזמן".

גדות מצידה נמנעה עד כה מתגובה על הדברים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. במג

    גל גדות וודי וומן יאלהה תני גז ישראלית פאלפל חומוס טחינה

אירועים קרובים