קבוצת אמן ביצעה פרויקט להנגשת האתר של בנק יהב

במסגרת הפרויקט הוטמע מוצר Access4All והוא בוצע לקראת כניסתן לתוקף של תקנות ההנגשה החדשות ● היקפו מוערך במאות אלפי שקלים

גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המחשוב והטכנולוגיה בבנק יהב

קבוצת אמן סיימה באחרונה פרויקט להנגשת האתר השיווקי של בנק יהב בהתאמה לתקנות הנגשת אתרי האינטרנט, שייכנסו לתוקף באוקטובר הקרוב. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

תשתיות האתר שעלה לאוויר מבוססות על מערכת קוד פתוח שהטמיעה אמן ובפרויקט הנוכחי היא הטמיעה בבנק את מוצר ההנגשה Access4All. הפרויקט נעשה תוך שיתוף פעולה בין אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב לחטיבת הפיתוח והפיננסים של קבוצת אמן.

האתר, שמטרתו היא תמיכה בלקוחות והענקת מידע כללי על הבנק, הוא כעת אתר מונגש לפי תקנות הנגישות, התקן הישראלי 5568 והתקן הבינלאומי WCAG. באמצעות המוצר שהוטמע יכולים גולשי האתר להפעיל בלחיצת כפתור את אמצעי ההנגשה וכך לנווט בצורה קלה באמצעות המקלדת, לשנות את גודל הגופן וכן את בהירות הצבעים והקונטרסט לפי בחירה.

"המוצר החדש מאפשר ליצור אתרים נגישים שעומדים בתקנים הרלוונטיים ולפתור בעיות שהיו קשורות לתכנות וקודים של HTML והפחתת השגיאות עד לאפס, מבלי לגעת בקוד המקור", הסביר זיו אברמוביץ', סמנכ"ל הפיתוח והיישומים הפיננסיים של קבוצת אמן.

לדברי גדי דודיאן, סמנכ"ל ומנהל אגף המחשוב והטכנולוגיה בבנק יהב, "כחלק מהתקנות החדשות להנגשת אתרי אינטרנט בחנו מספר חלופות שהיו על הפרק. בסוף תהליך בדיקה קפדני בחרנו בפתרון של קבוצת אמן, שמאפשר לנו לעמוד בתקנים הנדרשים לצד חיסכון בעלויות הפיתוח".

"זהו פיתוח חשוב, שמאפשר להנגיש לקהל לקוחותינו את אתר האינטרנט השיווקי, שכולל את סל השירותים שהבנק מציע ומידע אודות הפעילוית השונות. הפרוייקט עמד בכל הפרמטרים שהוגדרו מראש ללא כל חריגה בתקציב, בזמן ובאיכות", ציין דודיאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים