קסטרו הטמיעה מערכת ERP וקופות של פריוריטי ב-4.5 מיליון שקלים

הפתרון, שהוטמע על ידי אידאה, החליף מספר מערכות בתחומי הכספים, עמדות המכירה, הלוגיסטיקה, משאבי האנוש ועוד

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי. צילום: יח"צ

קסטרו משלימה בימים אלה החלפה של מספר מערכות בתחומי הכספים, עמדות המכירה, הלוגיסטיקה, משאבי האנוש ועוד במערכת ERP אינטגרטיבית אחת של פריוריטי (Priority Software), כשאת הפרויקט ביצעה אידאה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ב-4.5 מיליון שקלים.

מערכת ה-ERP החדשה מאחדת מספר מערכות ותיקות, לצורך ייעול ושיפור תהליכים. הפתרון המשולב של Priority Software ואידאה מציע עמדות מכירה בנקודות הקצה, שפועלות כחלק מהמערכת הארגונית.

בקסטרו, שלה 150 חנויות ברחבי הארץ, הוטמע פתרון לניהול רשתות אופנה שכולל, בין היתר, ניהול תהליכי קדם רכש, ייבוא, תוכניות חלוקה, תכנון תקציב עונתי, מערכת לניהול השלמות סחורה מסוגים שונים, ניהול תיק מוצר, מעקב אחר פיתוח הדגם ובקרת איכות. היא משרתת יותר מ-350 עמדות מכירה בחנויות הרשת וכ-200 משתמשים במשרדי המטה ובמרכז הלוגיסטי של החברה.

המערכת הקמעונית שהוטמעה כוללת יכולות של מועדוני לקוחות, תוכניות הטבה, ניהול CRM, ניהול כרטיסים נטענים מבוססי כסף או פריטים, ניהול יעדים ותחרויות בין סניפים, ומבצעים מגוונים עם יכולת אופטימיזציה מובנית בזמן המכירה.

מחברת האופנה נמסר כי המערכת הביאה לה שיפור ביכולות התכנון והבקרה, כמו גם יכולות ניתוח מידע ותהליכים ברמה גבוהה.

לדברי שלומי גרינפלד, מנמ"ר קסטרו, "במסגרת הפרויקט טיפלנו בתהליכים העסקיים והלוגיסטיים בחברה, תוך חשיבה מחדש על כל תהליך וההשפעה שלו על כלל המערכות. העלייה לאוויר הייתה חלקה, ללא בעיות וללא פגיעה בתפקוד השוטף של החברה. לאחר סיום ההטמעה, יש ברשות קסטרו תשתית מחשוב מעולה שתתמוך במנועי הצמיחה העתידיים של החברה".

אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, אמר ש-"הפרויקט בקסטרו הוא דוגמה מובהקת לאופן שבו מערכת ארגונית משפיעה לא רק על התהליך אלא גם על השורה התחתונה של הארגון. למרות הקושי בהכנסת שינוי מקיף לארגון עם הרגלים של שנים, ידידותיות המערכת, התוצאות והשימושיות שלה אפשרו לשינוי להתקבל בחיוב בקרב המשתמשים".

שלומית פנקס-אלקיים, מנכ"לית אידאה, ציינה כי "יש לנו ניסיון רב בהטמעת מערכות מידע בתחום הקמעונות בכלל ובעולם האופנה בפרט. ביצענו את הפרויקט הנוכחי במסגרת עבודה משותפת עם מערכות המידע של הארגון תוך שיתוף פעולה מלא וגיבוי רחב של כל הנהלת קסטרו. אידאה הביאה לפרויקט את הניסיון הרב שצברנו. הפרויקט כלל אפיון של תהליכי עבודה מורכבים, הסבות נתונים ממספר מערכות ואיחודם למערכת אחת, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים ובתקציב מובנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים