הכשרה טכנולוגית ברדוור למשתתפי פרויקט "מסע"

12 משתתפי הפרויקט סיימו הכשרה מעשית בת שלושה וחצי חודשים במרכז המו"פ של החברה ברמת החיל ● כמו כן, קיבלו המשתתפים תעודות סיום ומכתבי המלצה אישיים מהמנהלים שלהם

משתתפי פרויקט "מסע"

12 צעירים משתתפי פרויקט "מסע" סיימו הכשרה טכנולוגית מעשית בת שלושה וחצי חודשים במרכז המו"פ של רדוור (Radware) ברמת החיל.

הצעירים, שהגיעו מרוסיה, אוקראינה ובלרוס, התנסו לראשונה בעבודה בחברת היי-טק גדולה, והשתלבו בצוותי פיתוח המתמחים בתחומי בדיקות תוכנה (QA) ופיתוח תוכנה וחומרה.

בנוסף להתמחות הטכנולוגית, נחשפו המתמחים לסביבת העבודה הדינאמית בתעשיית ההיי-טק הישראלית, לאפשרויות התעסוקתיות עבורם בתחום, ויצירה של מארג קשרים חברתיים ומקצועיים שיסייעו להם להשתלב בעולם התעסוקה הישראלי.

בסיום ההתמחות קיבלו המשתתפים בפרויקט תעודות סיום של ההכשרה ומכתבי המלצה אישיים מהמנהלים שלהם במהלך הפרויקט. 10 ממשתפי ההכשרה אף הודיעו על כוונתם להישאר בישראל, ויקבלו אזרחות ותעודות זהות ישראלית. יש לציין כי בסיום ההכשרה שביצעה רדוור שנה שעברה, אף נקלטו שלושה מהמתמחים לעבודה בחברה.

זו שנה שלישית שרדוור משתתפת בתכנית ההתמחות הטכנולוגית של פרויקט "מסע". התוכנית משותפת לממשלת ישראל והסוכנות היהודית, והיא מנוהלת על ידי קבוצת טללים. מטרת הפרויקט היא לעודד היכרות עם ישראל ועליית צעירים יהודים בגילאי 18 עד 30 מהתפוצות, בשילוב עם רכישת מיומנויות בסיסיות להשתלבות בשוק העבודה בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים