דרמה: משרד התקשורת פסל את הסכם גולן טלקום-HOT Mobile

המשרד הודיע למנכ"ל HOT Mobile שתנאי הרישיון לא מאפשרים לה לארח מפעיל סלולרי וירטואלי על הרשת שלה ● מיכאל גולן יצטרך להחליט מה לעשות עם החברה שלדבריו, קופת המזומנים שלה מתרוקנת

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

הדרמה הולכת ומסתבכת, לפחות מבחינת גולן טלקום: משרד התקשורת החליט לפסול את עסקת אירוח הרשתות שלה עם HOT Mobile.

המשרד הודיע במכתב למנכ"ל HOT Mobile כי לפי תנאי רישיונה, היא לא רשאית להציע לארח מפעיל סלולרי וירטואלי על הרשת שלה, מה שנקרא נדידה פנים ארצית.

ההסכם בין שתי החברות הושג בחודש שעבר, לאחר שהרשויות פסלו את הסכם המיזוג של גולן טלקום וסלקום. במסגרת החוזה עם HOT Mobile התחייבה גולן לשלם לה בכל שנה 200 מיליון שקלים עבור השימוש ברשת, ומחיר זה ישתנה רק אם גולן תגדיל את מספר המשתמשים שלה ביותר מ-100 אלף מנויים.

כן הסכימה HOT לתת לגולן הלוואה לצורך תשלום חובה לסלקום, שעומד על 900 מיליון שקלים. בסלקום מאיימים כי אם גולן לא תשלם את החוב – היא תנקוט בצעדים משפטיים, וכבר הגישה הבוקר (ג') לבית המשפט בקשה למתן צו מניעה זמני נגד ההסכם בינה לבין HOT Mobile.

גם אם תקום יוזמה לתקן את רישיונה של גולן טלקום, הדבר כרוך בתהליך ארוך שלה מול חברות הסלולר האחרות, כך שהסיכוי לכך שיושג הסכם ויוכל להתממש אפסי בטווח הקרוב.

הדבר מעמיד את גולן טלקום במצב קשה ומיכאל גולן, המנכ"ל, יצטרך להחליט בקרוב האם הוא מוכר את החברה או ללכת לפירוק, מאחר שלפי הצהרותיו מהתקופה האחרונה, קופת המזומנים של החברה מתרוקנת.

יצוין שהבוקר הודיעה סלקום כי חתמה על הסכם שיתוף רשתות עם 018-אקספון, שבמסגרתו הן יקימו חברת סלולר משותפת, שישית במספר בישראל.

לא נמסרה תגובה מגולן טלקום או מ-HOT Mobile.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים