מיקרוסופט תפסיק לייצר את ה-Surface 3 בדצמבר

כבר כיום מודה החברה כי המלאי הקיים בחנויות של הטאבלט מוגבל למדי, ולא ניתן להשיג את כל התצורות הקיימות על הנייר, בכל החנויות שמוכרות את מכשיריה של החברה

נפרדנו כך. Surface 3. צילום: יח"צ

מיקרוסופט (Microsoft) תפסיק בסוף השנה, קרי בסוף דצמבר, את הייצור של ה-Surface 3, טאבלט הכניסה שלה שיועד עבור אלו שהיו מעוניינים לרכוש את פתרון ה-2-ב-1 של החברה מבלי להתחייב לעלות הגבוהה של ה-Tablet 3 Pro.

למעשה, כבר כיום מודה החברה כי המלאי הקיים בחנויות של ה-Surface 3 מוגבל למדי, ולא ניתן להשיג את כל התצורות הקיימות על הנייר, בכל החנויות שמוכרות את מכשיריה של החברה.

ה-Surface 3 הושק לפני כשנה, וכאמור, כחלופת מחיר נמוך. למרות זאת, בינתיים אין כל מידע מצידה של מיקרוסופט לגבי השקה של טאבלט/מחשב 2-ב-1 שיחליף את ה-Surface3 , כשייתכן שהדבר נובע גם בגלל העובדה שזה היה מבוסס על מעבד Atom x של אינטל (Intel), כשזו כבר הודיעה שהיא לא תייצר יותר מעבדים כאלה שיועדו למכשירי שוק כניסה – טלפונים וטאבלטים כאחד.

ההערכה בשוק היא שמיקרוסופט גם לא תודיע על מהלך של החלפת הטאבלט הפשוט יותר בטאבלט אחר, למרות שהשיקה את ה-Surface Pro 4 ואת ה-Surface Book שהם מכשירי קצה גבוה, וזאת לפחות עד להשקה של העדכון המשמעותי הבא של Windows 10 שכבר זכה לכינוי Redstone 2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים