טלדור עורכת פרויקט בהיקף של מיליון שקלים בתחנת הכוח בחדרה

מדובר בפרויקט אינטרנט של הדברים, והוא החל בתחילת 2016 וצפוי להסתיים בחודשים הקרובים

מוטי מזרחי, סמנכ"ל פיתוח מערכות בטלדור

טלדור החלה בפרויקט אינטרנט של הדברים בתחנת הכוח בחדרה. הפרויקט החל בתחילת 2016 וצפוי להסתיים בחודשים הקרובים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

המערכת הטכנולוגית שתוטמע תאפשר לחברת החשמל לבצע ניטור ובקרה על כניסה ויציאה של כלי רכב, כמו גם זיהוי של הנהגים הפועלים במתקן של חברת החשמל.

המערכת המוטמעת מבוססת טכנולוגיית אינטרנט של הדברים, לניהול, פיקוח ובקרה על תנועת המשאיות בתחנת הכוח "אורות רבין" בחדרה.

התחשבנות כספית עם לקוחות וספקים

במסגרת הפרויקט, טלדור, בשיתוף גלביטל, תטמיע במשאיות הפועלות בתחנת הכוח ובתעודות הנישאות על ידי הנהגים שלהן פתרון המשלב בתוכו תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו (RFID) וטכנולוגיית מעקב מסוג LPR. אלו מאפשרות זיהוי וביצוע של תהליכים אוטומטיים של נהגים ומשאיות הנכנסים ויוצאים מן המתקן. המערכת מנפיקה דו"חות ותעודות שקילה בעזרת ניתוח BI של מוצר QlikView.

המערכת המוטמעת מספקת פתרון הכולל התממשקות למערכות מחשוב חיצוניות, תחנות קצה, מערכות זיהוי של לוחיות כלי רכב, מערכות אינטרקום, מצלמות, אנטנות ועוד. כך, המערכת מנטרת את כלל הפעילויות שמתבצעות במתחם התחנה.

בנוסף תנהל המערכת מערך רמזורים חכם, המזהה את המשאיות ומכווין אותן ליעדן באמצעות מסכי הנחייה ייעודיים. המשאיות שבמתחם נושאות טונות רבות של סחורות שונות, והמערכת מנטרת את משקלן בכניסה וביציאה מתחנת הכוח. מידע זה משמש את אנשי חברת החשמל לצורכי התחשבנות כספית עם לקוחות וספקים. כמו כן, בשל סיווגו הביטחוני של המתחם, קיים גם צורך בזיהוי הנהגים בתהליך ממוחשב ומבוקר.

מוטי מזרחי, סמנכ"ל אגף פיתוח בקבוצת מערכות בטלדור, אמר כי "הטכנולוגיה בה אנו עושים שימוש בפרויקט, תשתלב לבסוף בצורות שונות בכל התעשייה הישראלית. אנו איטגרטור המספק פתרון מקצה לקצה, וזה יתרון משמעותי עבור לקוחות המבקשים לבצע פרויקטים חוצי ארגון, פרויקטים בהם יש צורך לבצע תיאום בין חלקים שונים במערכות גדולות ומורכבות, כמו חברת החשמל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים