טוויטר תשתף פעולה עם אינוביד הישראלית

הרשת החברתית תאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידיאו, לראשונה על גבי הפלטפורמה שלה

טל חלוזין, מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה באינוביד. צילום: דיוויד פקסטון

אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידיאו המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות וידיאו על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות עם טוויטר (Twitter), שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידיאו לראשונה על גבי הפלטפורמה של הרשת המצייצת.

אינוביד הינה פלטפורמת הפרסום הראשונה לשיתוף פעולה מסוג זה עם טוויטר, המציעה למפרסמים גישה נוחה לפרסום קמפייני וידיאו בלחיצת כפתור. מעבר לכך, המפרסמים יוכלו ליהנות מכלי Analytics חכמים יותר, למדידת ביצועי הקמפיין ובכלל זה – נתוני צפייה, הקלקות, משך הצפייה בפרסומת וכיוב'.

בזכות שיתוף הפעולה החדש, טוויטר תהיה הרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידיאו, היות והשירות אינו מוצע כעת ברשתות המתחרות האחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים