מיקרוסופט משיקה אפליקציית ניהול פרויקטים לתחום העסקים הקטנים

Planner מאפשרת הגדרת משימות ולוחות זמנים, לעקוב אחר ביצוע, וכמיטב האפליקציות שמגיעות כיום לשוק, גם לשתף קבצים ודעות בין החברים לפרויקט

Planner

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה אפליקציית ניהול פרויקטים חדשה. האפליקציה, Planner שמה, מיועדת לתחום העסקים הקטנים ולקבוצות עבודה בתוך ארגונים.

כמו כל תוכנית ניהול פרויקטים אחרת היא מאפשרת הגדרת משימות ולוחות זמנים, לעקוב אחר ביצוע, וכמיטב האפליקציות שמגיעות כיום לשוק, גם לשתף קבצים ודעות בין החברים לפרויקט.

מיקרוסופט מייעדת את האפליקציה לאלו שרוצים להשתמש ביישומי ניהול קבצים אך לעשות זאת בפשטות יחסית. הקונספט גם אינו חדשני במיוחד והוא מבוסס על תפיסת הלוח הלבן אליו מצמידים, כמו פתקים, כל מה שקשור לפרויקט כדי שכל מי שיצטרך יוכל לעקוב – וזאת במקביל לתרשימי עבודה שמאפשרים לבחון באופן ויזואלי את התקדמות הפרויקט.

עם זאת, לעומת שירותי ויישומי ניהול פרויקטים אחרים, Planner מוצע בחינם כחלק מערכת התוכנות המשרדיות המקוונת Office 365 של מיקרוסופט, ומכיוון שכך, הוא מתקשר בקלות ובאופן בלתי אמצעי עם יישומים אחרים בחבילת מ-OneNote ועד Outlook.

Planner תהיה זמינה עבור מנויי Office 365 הבאים: מהדורה ארגונית ברמות E1-E5, מהדורה עסקית בסיסית, מהדורת הפרימיום ומהדורה חינוכית. מנויים אלו לא צריכים לבצע פעולה מיוחדת כדי לקבל את השירות החדש. הוא פשוט יופיע בתפריט היישומים של Office 365 כשהוא יהיה זמין עבורם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים