HP מציגה: מחשבים מותאמים לגיימרים – ולמציאות וירטואלית

החברה הכריזה על מחשב שולחני עם שלדה מתכתית, שמוכנה לשינויים עתידיים, ואפשרות לבחור במערכת קירור שמבוססת על נוזל

ה-OMEN by HP Desktop. צילום: אתר החברה

HP הכריזה על סדרת מחשבים חדשה תחת המותג OMEN by HP, שמכוונת לשוק משחקי המחשב ומותאמת לשימוש מציאות וירטואלית. בין השאר כוללת הסדרה מחשב שולחני, OMEN by HP Desktop, שמציג גישה מרעננת משהו לתחום, שבאה ליד ביטוי במיוחד במארז המעוצב היטב בו מוצע המחשב.

המארז העומד מציע שלדה מתכתית עם מוטיב של הברשה. משולבת בו תאורת LED שיכולה להגיב לרמות הביצועים או להציג צבע אחיד בהתאם לבחירת המשתמש. בנוסף, מדובר בשלדה שמוכנה לקראת שדרוגים עתידיים. ניתן לבצע שינויים בקלות, מכיוון שהמארז לא דורש כלים כדי לגשת לחלקים השונים של החומרה שרוצים להחליף.

המחשב גם מאפשר למשתמשים לבחור את רמת הביצועים שהם מבקשים. הוא מציע מעבדים כולל ועד Core i7-6700K של אינטל (Intel), שכולל יכולות המהרה. כמו כן, יכולים הלקוחות לבחור כרטיסי תצוגה ברמות שונות, עד החדשים ביותר שקיימים בשוק: ה-NVIDIA GTX 1080 Founder Edition או ה-AMD Radeon R9 390X. מבחינת זיכרון, ניתן לצייד את המחשבים בעד 32 ג'יגה-בייט RAM, כאשר האחסון מבוצע באמצעות כונן SSD בנפח של עד 512 ג'יגה-בייט וכונן HDD בנפח של עד 3 טרה-בייט. אלה מיועדים לנפחים הגדולים שדורשים תכני מציאות וירטואלית.

עוד נקודה מעניינת, בעיקר לגיימרים שיבקשו להשתמש ביכולות ההמהרה של המעבד, היא האפשרות לבחור במערכת קירור שמבוססת על נוזל.

הדגמים השונים של המחשב מגיעים עם מערכת Windows 10 מותקנת מראש, במחיר התחלתי של 1,000 דולר. הם אמורים להגיע גם לישראל, אולם עדיין לא ידוע מתי.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים