אפל מאשרת: ל-9.3.2 iOS יש בעיה רצינית

מערכת ההפעלה החדשה מבית הענקית מקופרטינו כבר גורמת לבעיות חמורות, וכעת הזמן של החברה לנקוט בפעולה הכרחית כדי לתקן את המצב

אולי פעם אחת נצליח לשרוד בלי תקלות? 9.3.2 iOS

אפל (Apple) הודיעה כי ביטלה את העדכון לכל בעלי מכשירי ה-iPad 9.7 Pro.

המכשיר, שהושק רק לפני מספר חודשים, הוא החדש ביותר של אפל, אבל זמן קצר לאחר שחרורה של iOS 9.3.2 המוני משתמשים הפנו במדיה החברתית ובפורומים תלונות לחברה על כך שהעדכון פגע בתפקוד המכשירים שלהם. אם תהיתם למה הבעיות לא השפיעו על iPad Pro 12.9, התשובה פשוטה – ל-iPad Pro 12.9 יש רכיבי חומרה שונים משמעותית מאלו של מכשירי ה-iPad Pro 9.7.

לאחר פנייה אליה, הגיבה החברה על הדברים לפורבס (Forbes) בזו הלשון: "אנחנו בודקים מספר קטן של דיווחים כי כמה יחידות iPad מקבלות שגיאה בעת עדכון התוכנה. מי שאינו מצליח לשחזר את המכשיר שלו דרך iTunes צריך לפנות לתמיכה של אפל".

התרוקנות סוללה מהירה

כעת נראה כי ענקית ההיי-טק, שהמעיטה בערכה של הבעיה, בסופו של דבר החליטה בכל זאת לנקוט בצעדים חריפים, כמו אלו שעליהם הכריזה עכשיו. הפעם האחרונה שהחברה חזרה בה מעדכון iOS הייתה בשנת 2014, כאשר iOS 8.0.1 גרם למכשירי iPhone להתחיל לנתק שיחות.

ואולי אלו בכלל בעיות נרחבות בהרבה. פורבס מדווח כי בנוסף לבעיה המוכרת קיבל דיווחים מכמה קוראים על בעיות אחרות עם iOS 9.3.2 – משתמשים טענו שהעדכון גם פגע במכשירי iPhone וגרם להתרוקנות סוללה מהירה, אך לעת עתה iOS 9.3.2 נשאר זמין לכל המכשירים האחרים.

עכשיו נותר לגלות האם אפל תמהר לשחרר גרסת iOS 9.3.3, בתור תיקון חירום, או שאולי תבחר להוציא מהדורות חדשות של הגרסה הבעייתית, ה-iOS 9.3.2.

למותר לציין שכל זה בא בזמן מאוד לא נוח בעבור אפל – בחודש הבא תקיים החברה את ועידת המפתחים העולמית השנתית שלה, ה-WWDC, שבה צפויה הענקית לחשוף את iOS 10. אז בינתיים מומלץ להמתין בסבלנות, והכי חשוב – לא להתפתות ל-iOS 9.3.2.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים