שלא בכוונה – מיקרוסופט חשפה שהיא בונה בוט חדש

הדבר התגלה בגלל מודעת חיפוש עובדים של הענקית שהתגלתה בידי ה-Business Insider, ובה מבקשת החברה לשכור את שירותיו של מהנדס תוכנה כדי לבנות בוט שנקרא "מסייע בינג"

מיקרוסופט. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) עולה גם היא על רכבת הבוטים (Bots), והיא מגייסת לטובת העניין את מנוע החיפוש שלה בינג (bing). הדבר נחשף בגלל מודעת חיפוש עובדים של הענקית שהתגלתה בידי ה-Business Insider, ובה מבקשת החברה לשכור את שירותיו של מהנדס תוכנה כדי לבנות בוט חדש שנקרא "מסייע בינג" (Bing Concierge).

המודעה כבר הספיקה להיעלם, אך אוד לפני כן ניתן היה להבין ממנה כי "בקבוצת Bing Concierge אנו בונים אשף פרודוקטיבי ואינטליגנטי שמתקשר עם המשתמש באמצעות פלטפורמת שיחה כגון סקייפ (Skype), Messenger, ווטסאפ (WhatsApp) ועוד".

כמו כן תיארה המודעה בוט שמשתמש בשיחה ובקלט שפתי טבעי ומחבר באופן אוטומטי את המשתמש לספקי שירות, וכן משלים משימות בדרכים כאלו או אחרות.

בכך מיקרוסופט רוצה להצטרף לחברות אחרות המובילות שהכריזו על שירותי בוט אוטומטיים, כגון הבוטים שהציגה פייסבוק (Facebook), בכנס F8 למפתחים שלה. בוטים אלו מיועדים לשיבוץ באפליקציית השיחות המיידיות שלה לטובת נתינת מענה לאנשים שמעדיפים להשתמש באינטרנט, במקום בטלפון, כדי ליצור קשר עם מוקדי שירות ושיווק בחברות.

גם גוגל (Google) הכריזה בכנס I/O 2016 שהסתיים בסוף השבוע על Google Assistant שאמור לספק בעתיד הקרוב, למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, עזרה מבוססת שיחה שמשלבת את הכלים שגוגל כבר משתמשת בהם בפועל כמו חיפוש, זיהוי קולי, תרגום שפה ואנליטיקה.

הבוט החדש של מיקרוסופט משתמש ב-Bot Framework שהציגה החברה בכנס Build לפני כחודשיים, שהוא חלק מחבילת הסיוע האינטליגנטית של Cortana, העוזרת האישית שמציעה החברה ל-Windows 10, וכן מפלטפורמת הבוטים של סקייפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים