"הניידות טומנת בחובה הזדמנות עסקית ואתגרי אבטחה"

כך אמר דור זכאי, מנהל הנדסת מכירות, VMware לאזור EMEA ● לדבריו, "בעידן של מחשוב הענן ועולם המחשוב הנייד - משתמשים, מכשירים, יישומים ונתונים פועלים יחד יותר ויותר"

דור זכאי, מנהל הנדסת מכירות, VMware לאזור EMEA. צילום: ניב קנטור

"העולם הארגוני הולך לניידות עסקית, ותחום זה טומן בחובו הזדמנויות כלכליות לצד לא מעט אתגרי אבטחה". כך אמר דור זכאי, מנהל הנדסת מכירות, VMware לאזור EMEA (ראשי  תיבות אירופה, המזה"ת ואפריקה).

זכאי דיבר בפתחו של כנס "ניידות עסקית – עדכונים והזדמנויות". את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ערך הסניף הישראלי של ענקית הווירטואליזציה, והוא התקיים היום (ג') באולם Yes Planet בראשון לציון.

המאפיין את עולם הניידות העסקית כיום, אמר זכאי, "הוא השלב הבא של מגמת BYOD, 'הבא את מכשירך הפרטי מהבית'. שלב זה מכונה COPE, שימוש של העובד במכשיר הנייד הארגוני באישור, לצד שימוש של העובד בו לצרכים פרטיים". השימוש בתפיסה זו, אמר זכאי, "נדרש לטיפול בשני מימדים: האחד, השימושיות, משמע חוויית משתמש ידידותית וקלה לתפעול, כזו אשר תדמה לצריכת האפליקציות במגזר הפרטי-צרכני, לצד שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

כך, אמר זכאי, "לפני כמה חודשים החברה השיקה את פתרון Workspace ONE, פלטפורמה פשוטה ומאובטחת, המספקת את כל הנדרש למרחב עבודה דיגיטלי, באמצעות שילוב כמה יכולות: זיהוי, ניהול מכשירים ואספקת יישומים. כל אלה נעשים תוך גמישות באופי העבודה של המשתמשים. בדרך זו VMware עונה על דרישות הניידות העסקית של משתמשי הקצה ושל מחלקות ה-IT בארגונים, באמצעות שילוב כל המכשירים, היישומים והשירותים וניהול מאובטח שלהם".

לדברי זכאי, "בעידן של מחשוב הענן ועולם המחשוב הנייד – משתמשים, מכשירים, יישומים ונתונים פועלים יחד יותר ויותר. הפעילות הזו נעשית מעבר ל'קירות' הפיזיים של מקום העבודה, הדטה סנטר או הרשת. ארגונים דיגיטליים נאבקים בניסיון לספק מרחב עבודה דיגיטלי אחיד, בשל אי-תיאום בין טכנולוגיות לצוותים. אנו מספקים לארגונים שילוב של ניהול המכשירים ואספקת היישומים בפלטפורמה מאוחדת אחת, כך שארגונים יוכלו לפעול באמצעות המכשירים הניידים של משתמשי הקצה – בלי קשר לפלטפורמה בה הם משתמשים, למיקום המכשירים, או ליישום".

זכאי אמר כי "סביבת עבודה דיגיטלית שכזו, יכולה לייעל את ה-IT, לפשט את הדרך בה מנוהלים משתמשים, מכשירים ויישומים. היא נותנת למשתמשי הקצה דרך פשוטה לגישה לכל משאבי הארגון, ללא קשר לסוג המכשיר, וככזו, נותנת גישה לפלטפורמה עסקית, שעליה ניתן לבנות מחדש תהליכים עסקיים, המאפשרים מרחב עבודה יעיל ותחרותי".

זכאי סיכם באומרו כי "החברה הטמיעה את הפתרון לכל עשרות אלפי העובדים שלה. הם ה'לקוחות' הביקורתיים ביותר, וקיבלה משובים מצוינים. הפתרון מוצע לכלל מגזרי השוק ויהווה את אחד ממנועי הצמיחה של החברה השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים