ג'וני אייב מאפל תורם iPad Pro נדיר למכירה פומבית מיוחדת

סעו ללונדון - בסוף אפריל תוכלו לרכוש לכם פנינה ייחודית של מחלקת העיצוב עטורת השבחים מקופרטינו, כולל אבזור מהודר, והכול כתרומה למוזיאון העיצוב בעיר

ג'וני איב, מעצב העל, שפורש מאפל. צילום: מתוך ויקיפדיה

סר ג'ונתן אייב, סגן נשיא לעיצוב תעשייתי של אפל (Apple) – וצוות העיצוב שלו בחברה, החליטו לנדב iPad Pro מותאם אישית בגודל 12.9 אינץ' יחד עם Smart Cover, Apple Pencil ותושבת מיוחדת, למכירה פומבית שתתקיים בקרוב בלונדון.

מטרתו של אירוע המכירה הפומבית – שנקרא Time for Design ושנערך על ידי מוזיאון העיצוב בלונדון, בשיתוף עם פיליפס (Phillips) – היא לגייס כסף בעבור העתקה של המוזיאון לקנסינגטון. המכירה הפומבית תיערך בכיכר ברקלי וה-iPad Pro של אייב יהיה אחד מ-39 פריטים מיוחדים שיוצעו למכירה באירוע, כך דיווח ה-Wallpaper.

לאייב יש היסטוריה ארוכה עם מוזיאון העיצוב, אשר אמור לסגור את דלתותיו במיקומו הנוכחי ב-Shad Thames בחודש מאי ולהיפתח מחדש בקנסינגטון בסוף נובמבר. אייב זכה בפרס מעצב השנה של המוזיאון בשנת 2003 עבור ה-iMac, וגם הציג אב-טיפוס של טלפון סלולרי במוזיאון כבר בשנת 1990.

אוסף האביזרים החדש שלו כולל סט כיסויים (Smart Cover) בצבעוניות מותאמת אישית – כיסוי עור כחול מצופה זמש למכשיר וכן כיסוי כתום זהוב בעבור העיפרון של אפל, שנוצר מעור עגל איטלקי משובח. המוצרים החדשים של אייב הם כולם ממהדורות יחידות, שתוכננו במיוחד בעבור האירוע במוזיאון העיצוב. כדי להוכיח זאת, בוצעה חריטת לייזר על המשטח האחורי של ה-iPad Pro ועל כל פני השטח הפנימי של הכיסוי החכם ב-Edition 1 of 1.

"אנו אסירי תודה על החברים של המוזיאון אשר תרמו כאלה יחידות יוצאות דופן כדי לעזור לנו להגשים את השאיפה שלנו ליצור את אחד האתרים התרבותיים החדשים החשובים ביותר של לונדון", אמרה אוצרת מוזיאון העיצוב, דיאן סודג'יק.

לפי הערכה האוסף עשוי להימכר בסכום שבין 10,000 ל-15 אלף לירות שטרלינג, אז זה הזמן לשבור קופת חיסכון ולנסוע לבירה היפה של אנגליה למכירה הפומבית שתתקיים ב -28 באפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים