AIG: עלייה באימוץ Safe Drive וברכישת ביטוחי סייבר

יותר מ-30% מהלקוחות שרוכשים פוליסת רכב חדשה ב-AIG מאמצים את Safe Drive ● בחברה צופים כי אימוץ ביטוחי הרכב והסייבר יגבר ב-2016

שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל

גידול בתחום המכוניות המחוברות: יותר מ-30% מהלקוחות שרוכשים פוליסת רכב חדשה ב-AIG מאמצים את ה-Safe Drive שהיא מציעה – כך דיווחה היום (א') חברת הביטוח במפגש העיתונאים השנתי שלה.

מנהלי AIG הציגו במפגש את סיכום פעילות החברה ב-2015 ותחזית ל-2016. לדבריהם, יש חדירה מרשימה בקרב לקוחותיה לביטוחי רכב וסייבר. החברה רואה בתחומים אלה ערוצי צמיחה וצופה כי המגמה תגבר בשנה הקרובה – גם מבחינת הביקוש וגם מבחינת סוג הלקוחות הרוכשים את הביטוחים הללו.

לדברי שי פלדמן, מנכ"ל AIG ישראל, "בצה"ל, במשטרת ישראל, בשירות בתי הסוהר ובארגונים גדולים נוספים שמשתמשים ב-Safe Drive במכוניות החברה הצליחו להוכיח שהמערכת מקטינה את הסיכון לתאונות דרכים". הוא ציין כי "בישראל, AIG היא חברת הביטוח היחידה המציעה את רכיב ה-Safe Drive למי שרוכשים ביטוח רכב בחברה".

ב-2016 צפויה החברה להמשיך את הרחבת המהלך, ובימים אלה היא השיקה את אפליקציית AIG Safe Drive, שפותחה יחד עם איתוראן. האפליקציה מאפשרת לנהג לעקוב בזמן אמת אחר איכות נהיגתו ולקבל התראות על אירועי נהיגה חריגים, למשל בלימות פתאומיות, תאוצות חריפות או סטייה מנתיב.

הנחה בהתאם לאיכות הנהיגה

רכיב ה-Safe Drive הושק לפני כשנתיים ופותח עם איתוראן, שגם היא מציעה אותו ללקוחותיה. יש כיום 100 אלף מכוניות שנוסעות בכבישי הארץ וכוללות את הרכיב. יצוין כי המערכת ניתנת ללקוח ללא תשלום, והוא משלם סכום חודשי של כ-20 שקלים על השימוש באפליקציה וקבלת ההתראות והנתונים הנאספים. מי שרוכשים פוליסה ובוחרים להתקין את המערכת במכוניתם מקבלים הנחה של 10% (נהגים צעירים – 20%), ולאחר ניטור הנהיגה במשך שנה יקבלו הנחות של 5%-30%, בהתאם לציון שניתן להם על איכות נהיגתם.

עוד ציין פלדמן, כי AIG רואה ב-Safe Drive גורם חשוב בצמצום תאונות הדרכים, וכחלק מהאסטרטגיה שלה, המעודדת נהיגה זהירה, היא עובדת בשיתוף פעולה עם עמותת אור ירוק, שכולל פעילות התנדבותית של העובדים בבתי ספר ובגני ילדים בנושא התנהגות בטוחה בדרכים. בנוסף, באחרונה חתמה AIG על שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן, שבמסגרתו תממן מחקר שיבחן את השפעתו של הגורם האנושי על תאונות הדרכים.

"שמחנו לראות שאימוץ המערכת נעשה בקרב לקוחות מגוונים, ללא אפיונים בולטים כגון גיל או מגדר", ציינה יפעת רייטר, סמנכ"לית מוצרי פרט ב-AIG.

צמיחה גם בתחום ביטוחי הסייבר

ב-AIG מציינים כי הם רואים צמיחה מרשימה גם בתחום ביטוחי הסייבר. לדברי אבירם גביש, הסמנכ"ל המשפטי של החברה, "אנחנו צופים שכל ארגון עסקי ירכוש בצורה כזו או אחרת ביטוח סייבר, שכן המודעות לצורך עולה גם בקרב ארגונים קטנים ובינוניים, שמבינים שאירוע סייבר יכול להיות מכת מוות לעסק. אין כיום ארגון שאינו מחובר לרשת, וכתוצאה מכך חשוף לתקיפות ולפשעי סייבר, ולכן, אנחנו מאמינים שהתחום יתרחב מאוד בשנים הקרובות. חברות רבות מבינות כיום את הצורך, אבל עדיין ניצב בפנינו האתגר של חינוך השוק".

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG, אמר כי החברה משלימה בימים אלה פיתוח של Dynamics, מערכת ה-CRM מבית מיקרוסופט (Microsoft), בהשקעה של 20 מיליון שקלים. המערכת תעלה לאוויר כבר ברבעון הנוכחי ותושלם באמצע 2017.

תחום נוסף אותו המשיכה AIG לפתח ב-2015, כמנוע צמיחה בחברה, הוא הדיגיטל. לדברי פלדמן, "סיכום נתוני 2015 מצביע על גידול של עשרות אחוזים בהיקפי הפעילויות המבוצעות באזור האישי ובהיקפי הרכישות והחידושים של פוליסות בדיגיטל, ללא סיוע נציג. ב-2015, יותר מ-50% מלקוחותינו בביטוח רכב פנו אלינו דרך ערוצים דיגיטליים".

AIG

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים