מידעטק השלימה הטמעת מערכת Priority בתעמל אלקטרה; ההיקף: 150 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט יושמו מודולים ייעודיים שפיתחה מידעטק עבור קבוצת אלקטרה, לצד מודול שיווק ומכירות, פרויקטים, ומודול ייצור ושירות

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת Priority בתעמל אלקטרה מקבוצת אלקטרה, המייצרת מעליות ביתיות ומדרגונים. עלות הפרויקט, שהסתיים באחרונה, מוערכת ב-150 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט יושמו מודולים ייעודיים שפיתחה מידעטק עבור קבוצת אלקטרה, לצד מודול שיווק ומכירות, פרויקטים, ומודול ייצור ושירות. המודולים הותאמו לצרכים הייחודיים של החברה והחליפו את פעילותה של מערכת עדי עדית, שעימה עבדה החברה עד כה.

תעמל אלקטרה מתמחה במעלונים ומוצרי נגישות, ומשרתת מגוון רחב של לקוחות. מתוך כך נוצר הצורך ליישם קליטת לידים מאתר האינטרנט של החברה ישירות אל מערכת ה-Priority, על מנת לאפשר למחלקת השיווק והמכירות לבצע מעקב על כל ליד חדש, ולחזור אליו בצורה מסודרת מבלי שלידים יאבדו או ייפלו בין הכיסאות.

למערכת כ-60 משתמשים, בכלל זה בכל מחלקות המפעל, והיא כוללת פתרונות לטיפול בתהליכים בין מחלקתיים, חוצי ארגון, הקיימים בתעמל.

"כל המידע הנדרש במקום אחד"

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אמרה כי "המומחים שלנו מטמיעים מערכות בקבוצת אלקטרה כבר מספר שנים. ביצענו את הפרויקט הנוכחי במסגרת העבודה המשותפת. הבאנו אליו את הניסיון שצברנו בהטמעת המערכת במגוון חברות. הפרויקט כלל אפיון של תהליכי עבודה מורכבים, כולל תמיכה בייצור ובהתקנת מעלונים ומתקני נגישות, תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים ובתקציב מובנה. ההטמעה שביצענו מספקת לתעמל את כלי המעקב והבקרה הנדרשים לה כדי לתת ללקוחותיה פתרונות באיכות גבוהה".

מורן שחר, מנהל הכספים ומערכות המידע של תעמל אלקטרה, ציין כי "מידעטק מלווה את אלקטרה בישום, התאמה ופיתוח תוכנת פריוריטי בכל חברות הבנות מזה שנים, ומביאה איתה ידע ומתודולוגיה לאפיון ויישום מערכת ERP".

"המערכת שיפרה את הנגישות למידע ואת המעקב אחרי תהליכים קריטיים, שנוהלו בעבר בקבצי Excel מקומיים והפכו למידע שנשלח באופן אוטומטי לבעלי תפקידים", הוסיף.

כמו כן, הוא ציין ש-"כל המידע הנדרש בתהליך הקמת הפרויקט נמצא נגיש במקום אחד ובכל נקודת זמן ניתן לדעת מה סטטוס הפרויקט. מידע זמין יותר ואיכותי מאפשר קבלת החלטות נכונות יותר, וזה חלק מהפירות שאנחנו רואים מאז הוטמעה התוכנה".

שחר פירט באמרו כי "מחלקת השיווק של החברה יישמה מידעטק מודול CRM, שבו תהליכי העבודה מאפשרים מעקב אחר כל הפעילות מול לקוח – מהליד דרך הפגישה עימו, הצעת המחיר ולבסוף ההזמנה. במחלקת השירות הותקן מודול שמאפשר לנהל תיקי שירות, קריאות ומעקב אחרי המעלית לאורך כל תקופת חייה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים