טלדור תפיץ בבלעדיות את מוצרי E2M בישראל

החברה מייצרת מוצרי זיהוי קולי, זיהוי דיבור ודובר ● מוצריה הוטמעו בקרב חברות וגופים ציבוריים ופיננסיים בארץ

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור

טלדור הודיעה כי תפיץ בבלעדיות בישראל את מוצרי הזיהוי הקולי, זיהוי הדיבור והדובר של E2M, שמשלבים את הטכנולוגיה של Nuance.

מוצריה של E2M נמצאים כיום, על פי החברה, בשימוש במספר חברות מרכזיות, ביניהן בנקים, חברות תקשורת וקופות חולים, כמו גם רשויות מקומיות וארגונים ממשלתיים.

מערכת הזיהוי הקולי מזהה את המתקשר באופן ביומטרי, ובבסיסה של מערכת זיהוי הדיבור עומדת טכנולוגיה שמבינה דיבור ומנהלת דיאלוגים עם הלקוח בשירותים עצמיים, בדומה לנציגי שירות. ביכולתה לספק מידע או שירות ללקוח תוך הפחתת השימוש בנציגי שירות, כמו גם ירידה בזמן ההמתנה למענה ובמעבר מייגע בין תפריטים ארוכים. בכך, לפי החברה, היא חוסכת עלויות גבוהות לארגון.

נתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת מערכות בטלדור, אמר כי "הפתרונות והמוצרים של E2M, בשילוב יכולותיה של טלדור לבצע פרויקטים מקצה לקצה, מעניקים לנו יתרון משמעותי בקרב החברות המתחרות בשוק. מעבר לזה, המערכת הוכיחה את יכולתה לחסוך בעלויות לארגונים".

לדברי טל חנוכי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, E2M, "אני מברך על מינויה של טלדור כמפיץ הראשי של E2M. הפתרונות של E2M בשילוב היכולות של טלדור משלימות זו את זו ומעניקות את היכולת לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר. אני מאמין שיחד נוביל את שוק פתרונות זיהוי הדיבור בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים