"נדרש להכניס סטרואידים לדטה סנטר"

לדברי עמית פלד, מנהל מכירות אנטרפרייז בלנובו ישראל, "מה שמניע ארגונים לעבור למערכות Hyperconverged הוא החיסכון בכסף הנובע מניצול מיטבי של השרתים הקיימים, לצד ייעול תהליכים ויכולת התאוששות מאסון מהירה יותר"

עמית פלד, מנהל מכירות אנטרפרייז בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

"ארגונים נדרשים לשנות את הגישה המסורתית שלהם בבניית הארכיטקטורה של הדטה סנטר שלהם, עם מערכות Hyperconverged. עליהם להתייעל ולהכניס סטרואידים לדטה סנטר". כך אמר עמית פלד, מנהל מכירות אנטרפרייז בלנובו (Lenovo) ישראל.

פלד דיבר באירוע שערך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב האישי. הכנס, שנשא את הכותר Storage and Hyperconverged , נערך היום (ד') באולם דופלקס בהרצליה. את הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הנחתה דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל.

דנה כהן, מנהלת שיווק בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

דנה כהן, מנהלת שיווק בלנובו ישראל. צילום: ניב קנטור

מערכות Hyperconverged, הסביר פלד, "הן מערכות IT המשולבות ואחודות ברמה גבוהה. המטרה היא להעצים באמצעותן את יכולות העיבוד וכוח המחשוב של הדטה סנטר, עם התייעלות תפעולית וחסכון בעלויות".

פלד ציטט מחקר של IDC, לפיו מכירת חברות האחסון ירדה, למרות העלייה בנפח האחסון הנרכש, "זאת בשל מימוש תפיסת אחסון מוגדר תוכנה, SDS. בתפיסה זו כל ה'חוכמה' עוברת לשרת ברמת התוכנה". לדבריו, "מה שמניע ארגונים לעבור למערכות Hyperconverged, הוא החיסכון בכסף, הנובע מניצול מיטבי של השרתים הקיימים, לצד ייעול תהליכים, ויכולת התאוששות מאסון מהירה יותר".

"אנו מאחדים יחד הכל", אמר פלד. "שרת HyperVisor ומערכות אחסון, לצד מערכת ניהול, כיום של VMware, בעתיד גם של מיקרוסופט (Microsoft)". הוא ציין כי בנובמבר 2015 לנובו ונוטניקס (Nutanix) הכריזו על שותפות אסטרטגית, במסגרתה שתי החברות יפתחו סדרת מוצרי hyperconvergence של לנובו, הפועלים על התוכנה של נוטניקס.

פלד סיים באומרו כי "שילוב של אחסון, שרת ושירותים וירטואליים במוצרים מדרגיים משולבים, מסייע לפשט את ניהול מרכזי הנתונים ולהביא לחיסכון משמעותי בעלויות ה-IT. ה-Hyperconvergence משלב בין פלטפורמות שרת עם תוכנה, לבניית דטה סנטרים פרטיים שהם מבוססי ענן, התואמים לגמישות, ליכולת הגידול ולצריכה החלקית של עננים ציבוריים. הפתרון מנהל את מרבית עומסי העבודה, ביניהם – יישומים ארגוניים, מאגרי מידע, שולחנות עבודה וירטואליים וניתוח אנליטי של Big Data – ביתר יעילות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים